Praise to Allah .


Assalamualaikum :)

hyeeee ! sihat semua ? daa sahur ke belum ? skrng nie jam 6 pagi . jam 6 pagi saya menaip sbb terasa tetiba bosan pulak tak tahu nak buat ape xD sekejapp jee daa berpuasa kan ? harap-II ramadhan tahun nie lebih baik drpd ramdhan tahun lepas . maklum lahh , saya skrng nie daa jarang nak post kat blog , busy naw , taade mase laa senang cerita . dengan bukunya dengan exam nyee dengan memacam laa , tuu pasal saya jarang update taw . hihi ^^ pleasee jgn buat muka ? comell sgt daa tuhh . haha xD 

ehmmmm , nak cerita ape ekk ? rasa janggal pulak sbb daa lama tak post . nak start dri mane ek ? hahaha xD keyhh laaa , kita start dari sch laa dulu . kat sch , daa planning gegila utk berbuka puasa sesama , gabungan kelas , daa laa ramai , harap-II siapa yg diajak berbuka tuhh , manfaat lah dngn sebaik yg mungkin , sbb seriously weyhh , rindu nak berbuka reramai ngan kengkawan semua mcm tahun lepass . tgk bebudak lain punye buka puasa kat luar , ouhhhh semua happy-II jee , jelly la jugak tgk gambar memasing yg post kat fb tuhh . tak dpt byngkan mcm mne kiteorng kat kedai makan tuhh nanti , daa laa kita-II jenis hua hua sana sini , jgn orng pandang pelik suda . hahah xD 

and selama seminggu nie saya berpuasa , suka sangat saya pergi shopping makanan kat bazaar tuhh , hahaha xD nafsu makan mmg kuat . semua tgk sedap jee , pastuhh daa beli bebanyak then tak makan . membazirkan ? yee mmg , benda tuhh mmg pernah terjadi kepada saya . saya akui xD sebenarnye bukan ape , kenkadang ddk rumah bosan , kat bazaar boleh tgk makanan , boleh tgk ragam orng beli makanan , boleh jumpa kengkawan secara mengejut , see ? best kan drpd ddk rumah mengadap lappy tiap-II petang ? hahaa xD yg awk yg terasa tuhh jgn marah taww , saya just cakap jee . hew hewww ~ 

lagi dua minggu , monthly test .wah wah wah , cuakkk nie saya cuak nak exam lagi . bio chmis phy addmath , that killer subject sgt kejam . hahah xD harap-II nanti keputusan saya meningkat , jgn lupa solat , jgn lupa doa jika nak berjaya *peringatan utk diri sendiri sebenarnyaa . yg awak nak exam tuhh , goodluck aww and for PMR STUDENT "victim" semoga berjaya dengan trial pmr korang . see ? im caring kan ? daa lama tao daa . hahaha xD 

Akhir sekali , baru akhir kan ? penat tak tunggu ? haha xD baguslah kalau tunggu , semua orng jaga diri aww , jaga kesihatan tuhh , byk minum air . skrng musim tak menentu . memacam penyakit boleh datang . ingt aww ! kalau nak cari saya , cari saya kat twitter aww , sbb facebook saya kurang sikit online . hahah xD biasalahh , semua peredaran zaman . kene lahh faham . ouh satu lagi , instagram saya ! follow lah . bhahaha xD maaf yee ? keyylaahh nak sambung tido balik . jaga diri awk tuhh , jgn main meriam ke mercun k . ngantokk daa nie U_U pens off guys , xoxoyou . 





thank you : *