Selamat Hari Raya ♥


♥ SELAMAT HARI RAYA SEMUA 

Assalamualaikum semua , so amacam gambar atas nie ? gempak kan ? haha xD tahu tahu , aku daa lama tahu . tuhh time first raya . kalau rajin carilah aku yang mane satu , daa dpt nanti call aku taw . haha xD  saya tema purple tahun nie . awak tema ape kawan ? biasalahh , cakap pasal tema baju raya sebelum raya mmg ghairah nak cerita .

Terlebih dahulu , aku nak mohon maaf sesiapa yg mengenali diri aku nie , andai tersilap kata , salah silap , terguris hati korang ke walaupun secara sengaja atau tidak sengaja , aku mohon dimaafkan silap salah aku yee , dan aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin . tak terlambat lagi kan ? rilex laa baru syawal ke 7 , still in mood lagi kan .nanti jemput jemput laa datang raya rumah aku , aku tunggu korang nie . hihi . sebelum dtg roger roger laa aku dulu , buat aku taade kat rumah nanti , penat korang jee .

 skrang nie , aku pikir nak cari duit raya jee . hahah xD al maklumlah tahun depan mmg konfrem konfrem laa income masuk kurang sbb aku form 5 tahun depan . and makcik makcik nenek nenek atok atok semua igt aku daa besar . takyahh duit raya bagai . haha xD sedihh , bilaa usia sudah meningkat dan bertambah . I want my CHILDHOOD back . nak kutip duit raya macam dedulu lagi :'( ermmm

bagi aku kira raya tahun nie best jugak laa walaupun aku kat kampung cuma sekejap sbb abah den yg tidak dpt bercuti panjang . sbb tak tahu kenapa . haha xD sbb aku rasa mecemtuhh . sbb mecemtuhh laa . ada rasa mcm nak sepak aku tak ? sbb sbb sbb drpd tadi ? maaflahh , daa lama tak gegurau memanja dgn korang . sesekali ape salahnya , bukan selalu . betull tak awak ? hahaa xD syawal ketiga sampai ketujuh , boleh tahan laa sibuk aku dibuatnyaa kerana melayan orng yg dtg beraya kat rumah aku nie . then , 4 balang stok kuih raya habis , licin . mama cakap ' nasib kawan kau laa dtg nanti makan kerepek jee . sape suruh dorang dtg lelambat ' dengar tak ? mama aku ckp ape ? dengar tak ? nasib khau lah jah . haha xD

maaflah yee , terlambat sikit nak post cerita raya dalam nie , raya raya nie , mase nie lahh wifi rumah aku buat hal menggedik dia . haduii . spoill je . taa dpt nak share tuhh share nie semua . nanti kalau ade masa ikut ikut lah aku kat instagram . aku active kat situ . bhahaha xD keyhh laaa . untuk kesekian kali nya , aku ucapkan lagi selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin . duit raya aku jgn lupa bagy keyhh . aku punya wajib ada . mesti . hahah xD byebyeee xoxoyou :*

thank you : *