Rindu ♥


Assaalamualaikumwarahmatullahhiwabarokatu ^^
akhirnyaaa , berjaya juga aku tukarkan lagu blog . hahhaa xD kiyumi ? lai-II buat sesama . mestii comelll . daaa lama taa udpate blog niee , daa bersawang-II aku tgk *poyo* tuu laa , asal nak post cerita baru mesti terbantut sbb skrang niee homework byk sgt , daa tak sempat nak bukak laptop. sekejapp jee daa bulan 4 , pejam-celik pejam-celik daa malam . bumi berputar dan terus berputar , 2 minggu lagi mid-year exam . mampussss , ngerii bangat gue dibuatnyaa . im soo scared . hahha xD

rindu semua benda , rindu semua orng , rindu laptop , rindu nak bebel panjang-II tahap dewa , rindu nak bagy korang penat baca blog aku , rindu nak cakap byk-II , rindu awak , rindu korang semua , rindu kawan-II saya , rindu rindu rindu , aummmmm ^
hahaha xD

lupa nak tanya , korang sihat tak ? daa makan ? daa minum ? daa mandi ? daa solat ? klu belum pegy buat dulu , baru baca . hihi ^^ saya prihatin orngnyaa , awak kena faham -,- huk'alohhh . korang tahu tak ? pd nie semakin panas dan bahang ? huhhhh :( peluh-II . tak sah kalau balik rumah tak mandi . klu mandi tuhh mcm satu nikmat dpt sejukkan badan tapi sebenanrnya , air ygg keluar dri paip rumah aku tuhh daa mcm pasang pemanas air . haha xD 

awakk sakit ? cepatt laa makan ubat , nanti batuk selsema awak semua bertambah terukk . haishhh awak niee , payahh betoll kalau bab-II nak makan-II ubat. cepatt sembuhhh yeee . aminn . 

thank you : *