Holiday ^^


Assalamualaikum semua :) sihat kah anda ? sudah mandi kah anda ? hahaha xD
cuti dua minggu kan ? seminggu jee :( tidak mengapa , saya still bersyukur . minggu lepas exam , omg , first exam untuk form 4 aww , hahahaha xD bm , bi , math , bio , chemistry , physic , addmath , agama , sejarah . mcm taa cukup masa nak baca jee . alhamdulillah semua daa lepas , naik sch nanti dpt laa result nyee , dan mereka membuatkan saya cukup takot . hahah xD

cuti seminguu nie taade pegy memana ke ? saya ? saya ikut abah saya , klu dia keje , taade laa pegy memana . duduk rumah jee la siapkan homework . cikgu sekarang mmg sgt menyayangi anak muridnyaa , walaupun exam diaorng ttp bgy homework utk holiday nie . pantang nmpak free , ade jee keje nak bgy . hahha xD

esok birthday farisya , hari nie birthday haidir . esok celebrate birthday haidir ngan aiman kat pantai , taa tao laa saya boleh ikut kee tidak ? takut saya taa free jee esok . hmmm :( harap saya boleh join laa . aminnn . petang tadi kluar ngan kak fifie , farisya , sabrina , nisa , mimi , adlin . kak fifie nak belanja domino's pizza sbb harituhh menang bahas . thankyou kak fifie :* lepas daa makan domino , pegy jalan-II cari shawl , tapi farisya sibuk tnye saya , patutkee dia beli shawl tadi sbb dia mmg nak sgt shawl tuhh . tapi kak fifie paksa dia beli shawl kat zahrah , dia taa nak . muka mcm nak patah balikk jee , tapi kak fifie buat surprise , hadiahkan dia shawl tuhh time farisya nak bla , muka dia nak nangiss je . hahaha xD first time kot kluar ngan kak fifie .

petang semalam pulak , Dia dtg rumah saya secara mengejut dgn fixie dia , sbb lepas nie dia ade journey jauh ,  auchhhh , fixie dia lawa kott >< , ajak cycling sesama . hahahah xD saya dengan MTB saya , Dia dgn fixie dia . hewhew ^^ round-II ds sambil menikmati angin sepoi-II bahasa , sweett kan ? cewahhhh *gegurau* . time berbasikal tuhh , nasib baik taaa terserempak dgn abah saya . hahha xD lepastuhh , kiteorng pegy taman lepak-ing , memain buai . dia ckp saya macam budak kecik sbb suka main buai ,  last-II dia pon join sama sekali , hahha xD konon taa nak main buai , takot nanti orng gelak ke ? hahha :D tanak tanak pon , nak jugak ajak lwan buaian spe paling tinggi -_- , haishhhh . lepastuhh , dia buat MTB saya mcm hak dia -_- guna kasar-II lak tuhh , saya guna MTB tuhh lelembut jee taw . hahhaa xD

then lepas kawan dia call , tetiba dia ckp dia nak ole-II yg saya janji nak bgy kat dia harituhh , *ingt pulak dia* pastuhhh , time otw pegy rumah saya tuhhh , tetiba ternampak abah kat luar rumah , tros pegy melencong sempang lain dulu , nak planning ape nak ckp ngan abah . hahha xD mase tgh amek barang tuhh , dia tunggu jauh dari rumah saya , lepas saya panggil baru dia dtg . sesampai depan rumah , dia tersengih-II nampak abah saya , takut ngan abah leetuw . hahha xD lepas bgy brng tuhh kat dia , dia daa nak pergi daa , ckp-II pastuhh dia bla  . hahahha xD kelakar sungguh . pastuhh lepas beberapa jam kemudian , dia call , dia ckp brng tuhh muat-II sesuai dgn dia , hahah xD okeyhh leetuw , saya ingtkan taa muat . simpan brng tuhh elok-II aww . saya harap dia selamat dgn journey dia . ole-II saya jgn lupa taw ! hahha xD

awak awak semua , sebenarnyee saya daa lame taa buat post , kalau terpanjang tuhh biasalahh , budak gian nak bercerita . hahhaha xD cuti nanti , jgn buat benda tak elok , pastikn diri awak selamat dan ingtlahh orng tersayang *mengarut* . homework siapkan aww , nanti kat sch kene denda dgn cikgu . hahha xD byebye :*
thank you : *