Al'Family ♥

Assalammualaikum semua ♥ khamis nak exam oii , ohhmommy , doakan saya yg terbaik keyhh . aminnnn :) okeyyy , hari nieee penat , letih , gembira . tadi hangout dgn Al'family . first time kot gathering reramai mecemniee . semua ade lak tuhh . alhamdulillah . klu nak dbayangkan mcm mne tadi , time tuhh awesome gilaa . rase mcm free , young , energetic ! wowwwww "O" start pukul 12 secara official-nye dan berakhir pada pukul 4 pm . aku mcm biasa laa , mesti laa tetamu terhormat , semua orang kene tunggu aku . *selalu* aku datang pukul 1 , lebih kurang 1 jam laa jugak lewat . haha xD sorry .~ merindui saya tak ? hahaa xD *perasan* rasenyee daa lame tak bermanja dengan blog saya yg pinky-pinky habis niee . okeyyy , soalan wajib . awak semua sihat ? daa makan ? daa minum ? daa solat ? siapa yg belom ! pegyy buat skrng . satu lagi soalan , homework daa siap ? pegy siapkan jugak tao . awak nak exam daa , ingttuhh . haha xD diri sendiri nak exam cakap orng pulak saya nie . haishhh .

sesampai jeee , aku nampak port Al'family , mmg sesuai sgt ngan kitaorng , tak menggangu sesiapa . senang cita , mmg port kiteorng laa . haha xD bagus , pandai dorang pilih tmpat . makan-II , bergmbar sana sini




pastuhhh kononyee nak gerak pegy library , tetiba library tutup . terpaksa lahh memilih utk berhijrah ke tepi pantai utk menikmati angin sempoi-II bahasa , hahaha xD melantak coolblog , bergambar , lepak kat taman pd water front tuhh mmg wajib dilakukan . sooo , byk gmbryg  menghasilkan gambar yg penuh dgn memori . auchhhh ><

jap-II terasa penat laa menaip , kita sambung lain kali laaa . tunggu sambungan seterusnyaa . hahaha xD byebye , xoxoyouuuu :* muahhh  ♥  ♥  ♥













thank you : *