Penghulu Hari :)


Assalamualaikum semuaa , hyehyeeee *lambai tangan*
ehhhh , hari nie hari jumaat yg terakhir untuk tahun 2012 . alhamdulillah :) salam jumaat untk semua yee . 
semogaa tahun 2013 akan bertambah baik dan bermakna . aminnn

adee berapa hari lagi nak sch ? daa beli semuaa barang daa ? tnye kawan-II aku yg lain , ade yg daa beli awal , ade yg daa beli sikit-II , ade yg belom beli , ade yg lansung taa amek kesah pon ade . hahahaha xD memacammm . klu aku daa beli laa . *baruu jee kot . so im going form 4 . taa tao amek aliran ape . confuse kot . takot salah amek , ermmm tgk jeelaa mcm mne nanti . 

soo mse cuti tuhhh , mama aku buat decision nak tukar kan sch , pikir punye pikir , taa jadi , stayy dulu kat sch sdasa kateenyee . soo im stay sdasarian . hahahaha xD buttt aku ade masalahhh , taa tao nak jadi budak biru lagi kee taaa . daa mcm taa berminat laa pulakk . adushhhh . taaa tao gy mnenieee . harap-II aku buat keputusan yg betol laa kan :)

sooo kepada kawan-II aku yg nak pindahh tuhhh , goodluck oke kat sch baru . jadi budak baru , situasi baru , cikgu baru , pengalaman baru . hahahah xD igt kiteorng yg kat sini . berhentii sampai sini dulu . nanty sambung storyy lain pulakk keyhh . mungkin di tahun yang lain .  byebyeee Xoxo you :* tata *lambai tangan*

thank you : *