Alhamdulillah :)

#MoveOn

Assalamualaikum :) Hyeee stalkerr yg double cute , double machoo xD
apa khabar kamu ? sihatkah kamu ? *yee saya prihatin terhadap pembaca saya*      . hahahaha xD double tripal utk kamu . #terpengaruh sinetron upik abu-II astro ria . mcm apetah , semua nak doublee jeee . hahaha xD .

praise to Allah :) Alhamdulillah dengan result yg aku dpt . Enam A's but Dua B's . taapelaaaa , spm ade lagii kan . harap-II cemerlang  aminnnn :) time buat pon mmg satu B tuhh dahh djangka , tapi yg lagi satu B tuhh buat aku *gengam tangan* klu taaa daa tambah satu A . hahahaha xD siott jee . ape bolehh buat , aku yg taa baca betol-II :( 


time nak amek result , sumpahh gementar gilaaa . datang-II sch jee , tros aku cri dorang semua . dorang keluar jee dewan semua menjerit , cita tuhh cita niee , jumpe aiman pon dia daa lain , makin matang hahahhaa xD yelaa masing-II melepas rindu , daa lame taa meet . setiap yg datang semua tanye kaba masing-II . setibanyee sab semua menjerit , kecohh laaa sch tuuu disebabkan kiteorng .

time pengumuman result pmrrr . semuaa daa pegang tangan , lepas satu-II kawan aku naik pentas amek result .masetuhh daa cuak daa , bilaa laa nme aku dipnggil ,  tungu punya tunggu , nma aku ade ! alhamdulillah :) termakbul jgk hajat kiteorng amek result atas pentas sama-II . lepas sessi brgmbar , turn jumpe cikgu-II , mne laa tao nak pindahh kan ? aku jumpee jee guru kelas aku " Sorryy , cikgu" . mulaa laa aku teresak-II nangis . hadoii :')

soo kita stop sampai sini laa dulu . aku mao tido , walaupon jam skrng niee jam mnunjukkan 3.30 pagi . hahhaa xD selamat pagi semuaaa :) tata *lambai tangan*

P/s : buat betol-II mase exam , jgn ingt kaw nakk free lepas exam jee , kang sesal mendatang . baca betol-II weyhhh . goodluck for the next yearr #2013 . DuaRibuTigaBelas , Im Form 4 , seniorrrr daa aku . cepatnyee masa berjalan . hadusshhh 



thank you : *