2013 :)

memory :)

segala yang datang ada perginya , segala yang buruk ada baiknya , segala yang manis ada pahitnya segala gembira ada sedihnya dan segala soalan akan ada jawapannya  . thanks for all syg ♥ :)

Assalamualaikum :) readyy for 2013 ? daa masukk lame daa kan . aku yg terlambat sikit . hahaha xD so how your life ? your school ? adakah semua yg berjalan seperti biasaa ? alhamdulillah kalau semuanyee elokk . now Im going 16 , buttt not going , Im already 16 , form 4 taw . *3 weeks more* bakal senior korang taa lame lagi . but senior form 3 oke laa . rase mcm besar jeee kat sch . so aku tekankan disini , bahawa anda semua wajib mengingati tarikh saya dilahirkan dan meng-wishnyee dgn penuh rase ikhlas di hati . hahahaha xD *hadiah satu jangan lupa* bolehh lakk cemtuhh kan . sajee nak promote . buat muka ? kaw jeles ? pegyy laa buat jugakk . 

seperti biasa , aku diwajibkan bangun awal pagi utk ready ke sch iaitu sebelum jam 6 pagi . hearing crazy ? betollahh , aku salah satu pengguna tetap van sekola yg superbbb awall tuhh xD kenkadang ia membuatkan aku rasa sangat mengantok dan kenkadang ia membuatkan aku rase bersyukur kerana dpt menyiapkan homework di pagi waktu walaupon sebenarnyee taa siap dari rumah . haha xD

soo , aku dapat kelas 4A7 ^^ hang nak tao kelas ape ? kelas bio/acc . ahaksss :D mcm taa caya jee aku daa form 4 , terasa amat complicated-nye nak memilih . dengan kata putusnya , aku dgn rasminya jadi ' budak sains tulen ' yg membuatkan aku rase mcm " betol ke ape yg aku pilih nie ? " yang dulunya aku mengatakan sains tulen itu membuatkan aku jadi gerun . tapi bila daa blajaa tuhhh , oke laaa . taade laa gerun noo cuma ade prasaan risau dlm diri takot taa dpt ape yg aku hajati dlm exam . A for a subject that i take . 

4A7 dengan 3A2 sgt lain . nombor dia pon daa lain kan , mestilahh semuanyee lain jugak . first time aku ddk kelas 1 Malaysia mcm skrng . kalau dulu semua melayuu jee . skrng melayu , cina , india in one class . pelbagai bahasa yg aku dengar time kelas dilalaikan oleh cikgu sbb taa masuk kelas . first time jugak , aku rase mcm free boleh pindahh kelas mne aku suka jee time cikgu taade . time cikgu dtg , gelabah nak masuk kelas balikk . tapi memory 3A2 sgt segar dlm ingatan . betapa akrabnye kiteorng masetuhh dan betapa caringnyee , happynye , dan enjoynya kita masetuhh . ohhhhhgoshhh , ♥ i miss them so much :) 

btw aku nak wish kat kawan aku sorang niee . happy anniversary :) smoga bahagia yeee . to Adaa , tamo sedih-II keyhhh . ingat , kita kuat aww . be strong syg . benda yang sakit jangan diingat , klu diingat perit yang kita akan hadapi . so beware ! hahaha xD daa mcm ahli falsafah baru laa pulak . adoyaiii . byebyeee . :* setepek kat pipi awk .  muahhhhhhh *muka comel*

thank you : *