untitle :)


hyehye . assalamualaikum semua :) buat apa ? sihat ? aku sihat ? *tetiba aku selit . aku sebenarnyee taa sihat sikit jee . sikit . ohhhhh , my ulser ade dlm mulut 2 biji lagyy . sakitttt . sampai membuatkan aku demam berulang-II . harituu daa baik daa , tetiba lepas hang demam tuhh dtg balikk . agaknye sbb panas kot . ohhgoshhhh :( kalau korang taa sihat , cepat makan ubat taw .

okeyhhh , petang tadi , aku hangout dgn zura lagy sorang amir . aku mcm biasalahhh jenuhhh si zura menunggu . sampai mama zura bengang ngan aku sbb aku lambat naw sampainyee . hahahaha :D sorry makcik *peace , saya bkan sngajakan . hahahaha :D then , aku sampai kat situ , aku straight lelambai kat mama zura , mama die bengang jee . hahaha :D pastuhhh pegyy domino , adik dia nak roti domino . time order , aku mengalami sedikit perasaan pelikk , abg tuhhh punye suara sgt cover dan slow pastuhh kat sebelah dia ade kwn dia yg sedang mnyorok sambil menarik kawannya lagi satu untk cover dia menyorok . hahahaha :D sengall . pastuhh tunggu arr , rupe-IInye brade yg menyorok tadi menyorok drpd zura . ade laa ceritaaanyeee , pastuhh tetiba amir smpai . senyum menyengehhh teros ddk ngan ktorng . hahahaha :D

daa dpt order tuhhh , tros keluar tanpa arah tuju dan teros berjalan . mcm sengall jee . bincang-II , aku nak pegy mcd , nak mkn . yg dua orang tuhh follow me . hahahaha :D daaa smpai mcd , aku sorang jee order , dorang just tgk aku mkn . bgy kat dorang taa nak . konon-II diet . bluekk :P hahahaha . pastuhhh pegy dkt playground , buat perkara wajib *bergambar . tetiba , amir nak beli coolblog . lepas dia pegy kan ..... jeng jeng jeng . mesti rasa curious kan ? xD okeoke . lepas dia pegy , tetiba mamat-II bangla ramai kat situ , semakin dekat dan semakin dekat , aku ngan zura ape lagy , kiteorng amek beg , caw sambil meninggalkan ketawa yg kuat . mcm sengal bangla semua tuhhh . bru syokk-II aku tgh buai-II , ttetiba dorang mengacau . ptft -,- #awas, anda perlu berhati-II dgn mamat bangla yang cuba menghampiri . time amir ade mamat bangla  taa brani nak dtg dekat playground tuhh , dia bla , semua dtg , nmpak taa bertapa bahayanye ? nasibb baikk ade sorang bodyguard . klu taa , taa tenteram dibuatnye .

jalan-II , cakap-II , pegy tmpt domino balikk sebab mama aku amekk kat situ . tetiba mama zura smpai , aku mcm biasa arr slalu sgt mama amek lambat . aku sorang , naseb baik amir ade , teman , klu taa jadi mcm tadi , gila ? huh . sambil menunggu , amir daa mcm polis kat sebelah aku , camera aku abiss dia tgk , berebut-II nak camera tuhh . haissh . nasib baik dapt rebut . hhaaha xD sorry brade . pastuhh mama aku sampai . balik-II . auntie aku ajk pegy tgk twilight breaking down . konfrem aku pegyy . start pukul 11 balikk pukul 2 pagi . 1 day aku berjalan . movie tuhh gile best . rugi taa tgk aww . hee ^ . tapi yg pegy tgk semua couple jee memallam tuhh . huh ? xD .

ehhh ? aku bebel panjang arr . taa prasan pulakk . tapu mmg biasa pon kan aku bebel pnjng mecemnie kat blog . taa paya nak glabah kan ? chil-II oke . daa nak bis pon . byebye -,




thank you : *