ohhhhh kawan .

haii . assalamualaikum semua :) skrang saya masihh taa tido lagy . oke ? ade masalah ? hahaa xD shut your mouth oke ? oke . *give five . hahaha xD aku daa tido ptg . tuhh ygg taa dpt tido tuhh . spe kenal aku tuhh . tao arr kan . btw , thanks kepada sorang kawan aku niee . thankss zaki  . haha xD dia nie sbnarnyee taa rapat mne pon dgn aku , tetibaa jee ktorngg rancakk berkawan . kan kan kan ? biasaa arr kawan aku . suara dia sedap weyhh . hahaha xD . kaw jgn kembang !

okeoke . sebenarnyee aku ade request olehh si kawan aku niee . die request dia nak satu post pasal dia . dia tinggi . dia pandai :P dia stail . okeoke . cukup ! kang kembang sesorang kang.  hahaha . aku kenal dia since form 1 , masuk-II kelas jee , dia ddk kat hujung penjuru depan kelas . hallah . baris depan tapi kat tepi tingkap . yeke weyhh ? hahaha xD mase dia kat sch . kiteorng taade laa sampai borak hua-II . sbb bru nak kenal kan ? sooo kerek-II dulu . lama kelamaan , walaupon satu kelas , tetap tidak rapat . tego-II mecemtuhh jee . sedihh kan ? semua ego . biasa arr . tetibaa , dia nak pindahhhh pulakkk ,  terbang pegy baling *baling jao-II yg kat kedahh tuhhh . perosokk mne tahhh baling tuhh . hahaha xD sorry bro . taa sangka aku terkutuk pulak . soryy sorry ^^ . time hari akhir , taa silap aku hari jumaat kot . dia diberi tepukan time baca yasin . sbb taaadee segan silu utk berade kehadapan walaupon sebenarnye dia mmg lambat time tuhh . oke . xD


berbaju kuning itu adlah aiman *ketua kelas dan berbaju biru itu adalah dia . si kaca mataa dapat tanda smiley dan dia sgt gembira ? adalah begitu yang disangka ? hahaa xD begitu yang digambarkan kan ? hahaha xD niee time gathering kelas KRK97 . whohoooo "O" . memory yg sgt seweetttt . 

sblom blikkk , sume daa tolong-II dia angkat bag . oke start tuhhh , daa boleh borakkk rancakk sikit . see ? sedihkan  ? nak pergi baru nak friendly . sblom nie kerekkk . hihihi . sorry terkutuk kaw lagy ^^ oke diaa start pegi . lepass daa beberapa bulan in future , kitorng daa texting , daa calling . oke . daa bole ngam-II soi arr *kawan rapat . kawan aku yg nak tao psl dia sume nak tnye aku ? sbb bdk niee kate ' pyka tao , kaw tnye jee kat dia ' daa semua serbu aku tnye pasl dia . kelakar jgk klu diingtkan balikk . hahaha xD . time birthday dia , klakaa . diaa tekejot aku ingt birthday dia . kawan aku punye birthday , aku ingt laaa . korang pon sme . jgn risau . hahha xD

skrangg daa jarang daa , entahh mane tahhh menghilang . sejak timbul sejak tenggelam . aku pon taa tao mamat niee . hahahaa xD . sooo tamat laa alkisahhhhh pasal nabil faza anak enck fendi . oke ? daa arr tuhh . panjang sgt daa niee . jgn lupa aku weyhh . aku syafiqah . bhahaha xD ok cukup karangan mati sampai sini . byebye .
thank you : *