Birthdayyy :)

miawwwwww miawwwww ^^

Assalamualaikumm ! mulakan hari anda dengan ceria yee :) sentiasaa senyummm dan senyumm dan jangn muram-II . nanty taa comell aww . hahaha :D kucing diatasss sgt comell . name dia cicicacacuu . hahaha :D *bkn aku punye pon . sajee mengarang cerita . hahaa :D okeoke . birthdayyy ? birthday ? adakah anda tertanye-II . birthday saya ? daa lame berlalu , tunggu tahun depan jeela . skrng , birthdayy kawan saya .15 nov 16 nov and 17 nov . dua kawan sayaa niee suka sgt dgn kucingg . soo gmbr kucing kat ats tuhh utk dorang laa . hahaa :D

p/s : :   Happy birthday Hamizaa ! Happy birthday Sabrina @rawrrbeena ! bruu nak sambut birthdayy kan ? awattt lambat noo jadi 15 tahun niee . alaaaa sian . hahahaha :D aku daa sambut lame daa : ( okeoke . aku doakan korang panjang umo , murahh rezeki , happyy , berjayaaa , suksessss suksess dan suksess dann dpt ape or siapa yang korang harapkan selamaniee *ayt tadi . hahha :D #budyyz " taakan terpisah ibarat KL dgn traffic jem macam burung biru dengan muka buku tetap rapat kami hebat . jyeahhhh ! aminnn :D jgn lupekan aku aww : * . hadiahh korang nakk kee ? hahaha :D mestii ade hadiahh untk korang , jgn risauu laa . hahaa but partyyy kene buat aww // perlu dan wajib . dann aku nak wishh sorang lagyyy niee hah *ARI . kawan laki aku . Si Ari . Happy birthday Ari ! smoga kaw .. *bce ayt tadi dan harap-II aku bole sebut nme kaw dgn betoll . hahaha :D . i wishh you luck guys :)

e'ehemmm . beratt badan naik pasal cake ? jgn risauu . mkn bebanyakk lagyy . nanty kurus arr tuhh . smoga kaw akan jadii bambam yeee . hahaha :D byebye :)


thank you : *