Salam Maal Hijrah :)


just for short :)
sayang apa khabar dgnmu ?
cobalah kamu telepon diriku .
kurindu dengar suara indahmu
kerna dirimulah semangat hidupku .

hahahaha :D *wow aku demam sembilu , jiwang siot aku . haha
sayang !  sayang ! sayang ! Assalamualaikumm . hahaha :D . sihatt ? daa makan ? sakit ? klu sakit cepat cari ubat taw . blom makan ? isi perut dulu bru bace aww . okeoke  :) cukup utk aku mengarut . hahaha

Umat islam ! kita daa masuk tahun baru aww . korang tao taa ? Salam Maal Hijrah untuk semua . harap tahun baru nie bertambah baikk dan lagi baikk .  benda buruk harap dijauhkan . semoga kehidupan kita akan diberkati dan diredhai allah yee semua . aminnnn :)

sempena tahun baru niee . aku mintakk maaf kat korang klu-II aku ade wat salah . maafkan saya pleasee :) dan kawan-II aku tuhh . pandai-II jaga diri . I'm sorry :')


thank you : *