semalam ♥


hyehye . selamat petang :) . post yg kedua menjelma . taa tao kenape hari niee aku rajin nak menaip . haha. ermmm . ckp psl semalam kan . teringat aku spagetti mama aku . haha . sedapp meyyy . sakan beraya walaupon akhir-II syawal . haha mase daa jejak area rumah die first-II tgk mcm taade orng sbb sunyii jee . kereta mama die pon taade . tapi bile jenguk dlm sikit ade orng jeritt " ehh pikaa daa dtg !  " . oke kedatangan aku ditunggu . haha . terharuu :'( zura jmput mkn .straight pegy amekk mangkuk makan . haha :D aku laparr masetuhh .

 daa lepass mkn-II tuhh . tungguu yg lelain pulakk smpai . semua daa smpai amekk kaw .mama die taade kat rumahh lakk tuhh  . rumah riuh rendahh arr jwb nyee . haha . rilek-II memakan smpi pkul enammm drpd pukul empatt aku pegy . lamee ann . ? nisaaa asekk-II ckp jee bile nk gerak bile nak gerakk tapi taade sorang hiraukan . aku sorang jee yg dengar . haha

daa pukul enamm semuaa daa nk gerakk daa . smpai-II rumah aku jee dorang semuaa dee dtg sbb aku ikot dekno pgy kedai kjp . aku masok tros meluru pegy dapur tolong mama aku hidangkan utk dorang . time memakan masetuhh daa enam suku . nisaa terpaksa gerakk . haha . yg   taa sangkanyee . dorang makan smpai menambah-II . nmpk taa ? masakan mama aku sedap . haha . :P lepass dorang melantakk mkn-II kat rumahh aku . kteorng pgy taman pulakk . main buaii .

zura dgn die daa hilang keemane tahh masetuhh . mase main buai pulakk , dekno panggil mamat , budak kecik yg sgt talkactive  . semuaa lyn jee bdk kecikk tuhh . keletahh sgt . pandaii ajee die jawab . haha . pastuhh bdk tuhh main buai sblh aku , ajk aku lawan ngan die , buai spe yg paling tinggi . meymey arr . aku pon ikot sme . ternyata buaian aku lebihh tinggi drpd die . haha . terbangg tinggi whooohoo "O" .

 pastuhh aku berenti . tetiba mamat pon nk berenti sama . aku tolong pegang die punye tali supaya berenti agakknye die taa prasan kott . pastuhh mamat ckp " yeay . mamat bole berenti kat buaian nie dgn tgn mamat " . haha  sedangkan tgn aku yg tolong pegang masetuhh . isayyman . haha . pastuhh bdk tuhh rajin nk buai kan aku . die ckp lagy " tgk niee, mamat kuat  , mamat bole tolak kakak nie dgn satu jari jee " . haha . oke . semua gelakkk habiss laa jwbnyee . haha :D

pukul tujuhh semuaa daa beredar nk balikk . yg lain semua vroomm-II naik moto kat dpn yg aku ketinggalan kat blakang sbb naik basikal . huh -,- . haha . biasa arr tuhh . okeoke smpai sini jee laah  . lain kli aku post agyy . cawcincau  kawpungkaw . bbye byeee :)
thank you : *