Batch KRK97 ♥


Assalamualaikum semuaanya . saya kembali *jerit. hahaha . bulan november daa start . aku rase mcm pelarian jee aww kat sch . haha :D semua bebudak pmr melarikan diri , taanak join aktiviti cikgu buat. haha . btw cikgu , terima kasih utk semuanya dan fyi kami bkn taa nk join cuma memerlukan masa utk bersama . haha :D bole trima taa alasan mecemtuhh ? bole laa tuhh kan. :D entry nie mungkin pnjng sbb aku daa lme taa post . haha . selamat membaca :)

Hari nie pulakk . sgt sweet , sgt penat , sgt happy , sgt teruja , sgt penat dan tersgt-II yg lain bgy aku . hahaha . 10.15 pagi tompang kereta encik hezly , dtg-II jee , ramai pulak yg dtg drpd kitorng . awall kot dorang datang . tapi baguss laa semangat korang sgt dihargai . haha :D dtg-III teros terjahh dapur , tgk-II taasiap lagy mknan nyee . tuan rumah pegy kedai . time adlin daa smpai rumahh sume daa kecoh-II . masak-II kat dapo semua daa start . haha . aku ngan beena pulak , terujaa nak siapkan game .

11 pagi , ayam daa kene panggang oleh brade-II ceff yg taa diiktiraff . diketuai oleh aiman *ketua kelass yg paling sporting dlm abad ini . cewahhhhh . hahaa . dan diikuti olehhh paehh , nabil , abe , i-eyll *daniel , syafiq , ari , ahmad dan sewaktu dengannye . haha :D . terbukti ceff yg kitorng angkut tidakk menghampakan  . aku ngan beena tunggu dan tengokk jee , ayam panggang sumpahh sedap dan taa hangus (Y) . hahaha . aku dpt pehaa ayam *besa . sedap-II . hahaha :D . reverse balikk , leps semua daa mknan daa siap ,lawa-II cantik-II  semua pegy kat pantai untk makan . ayam , sosej , kentang smua daa siap hidang . time makan jee semuaa berebut , biasalaahh perkara yg tidak boleh dielakkan . haha :D

tap tip tup . pukul 1 daa start game *hari nak hujan.spoillll jee . nasebb baik mendung-II jee time tuhh . time game , angin gile kuat smpai tikar pon nak terbang taa nak orng himpap die . haha :D aku ngan beena daa jadi orang yg ter-busy time tuhh *busy laa sgtkan . dlm perancangn game senanye ade 6 game , tpi kiteorng cuma terdaya buat 4 game jee , pejak belon kaki , lambong belon *game yg paling lame utk bgy keterangan , perang belon , perangg tepung . hahaha :D

time perang tepung ngan perang belon aku suke . hahaha . nak diikutkan semua basah dan semua kotor . ieuwwwww . hahaha :D time perang tepung , aku pegang dua peket tepung , time perang gile-II tuhh . aku pegy kat orng yg taa kotor and kotorkan . like im doing to amin . haha jahatkan ? tapi mmg motif perang tepung utk kotorkan orng soo taa fair laa kan taa kotor . bkn slalu aku kotorkan orng , time tuhh jee . soo im sorry ^^ . haha :D daa semua daa kene kat tepung kat aku ade lagy . daa parahh semua serbu aku nak tepung last-II aku yg paling terok kene . haha :D daa selesai kan tuhh , basahkan orng dgn air laut . beena sorry aku basahkan kaw . dan kaw adlah orng first yg aku basahkan . haha :D sorry nisa sorry zura aku basahkan . haha :D tetiba time syokk-II basahkan orang . shhhh ! air kene kat aku . lencun habes arr . pembalasan drpd nisa . aku terima dgn redha . haha :D

hari daa hujan rintik-II , lain semua mandi-II ronok-II masetuhh , aku ,mimi , aiman , beena dan sewaktu dgnnye laa kene kemass . siottt . best enjoy semuaa daa lupe nak kemas . bagoss sgt . lain kali buat lagy aww : ) haisshhh . then , smua serbu rumahh adlin . kecohh gile masetuhh . sume nak mandi , berebut-II bilik air . biasalahh lagy-II budak laki . laki semua daa setel mandi , ddk kat sofa stalker phone orng . mkn lenkong mama aku buat . taa smapai 10 minit habiss . haha :D pastuhhh semua daa mandi , ibu adlin sediakan makan petang . pantang lepa cepatt jee habes . yelaa semua time tuhh mcm ikan pirana kelaparan . haha :D mkn-II minum-II borak-II gelak-II . upacara penutup mule , ibu adlin bagy ais-krim cornetto yg kecik comel tuhh kat semua . baikk betoll . suke ! pastuhh beena buat video utk record ucapan-II utk semua . time aku jee semua gelakkkan . haishh mentang-II "R" aku taa betoll . menggila dorang gelakan . taa baik aww . haha :D

lastly kepada semua , terima kasih memberi kerjasama yg baikk utk party niee ♥ yg apebende yg taa best tuhh lupekan yg best kita ingtkan . haha :D terima kasih kepda orng-II yg bersusah payah utk party nie , juru-II kamera kita yg gegirl dan boboy tuhh , klu korang taa taade gmbr pon taade sape nak tangkap kan . dan semua yg hadir terima kasih byk-II . harap party nie korang ingt simpan elok-II dalam hati .walaopon penat semua nampk mcm happy jee . sukesukesuke . hhaaha  buat lagy oke ? hahaha :D sekian utk kali ini .


thank you : *