Eldaterra :)


test suara 1 , test suara 2 , test suara 3 . ehemmmmm . Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarokatu .
korang sihat ? daa lame kan aku taa post kat sini . aku busy senanyee . ade byk progrm smpi taa sempat nk tgk-II blog . tapi asl nk taip mesty sifat malas muncul tanpa disedari . ouhh .  smpai idea nk tulis pon taade . haha . minggu depan aku ade exam lagy . lagy dan lagy dan lagy . haha . taa suke exam :( . trial kedua . amekk kaw . bebudakk kls aku semua mengeluhh bile hari trial diumumkan . semua traumaa !

minggu lepas ke minggu yg lepas dan lepas . kiteorng pegyy seminar kot . yeelaa seminar utk bebudak pmr . mcm-II yg berlaku dlm group aku . sedih , marah , gembira , cuakk ? semuaa adaa . nme group den ALDATERRA !  sedapp ann nme tuhh ? taoo . diinspirasikan oleh farisyaaa . haha . impian menjadii realiti . whooohooo "O" taa nk cerita arr . byk yg daa lupe :D . tapi seminar tuhh mmg superb dann akan aku kenang smpai bile-II . :'(

sampaii cikgu pon suke siapp bergmbarr lagyy . haha 

yeahhh . :D semua gmbr goyang budakk tuhh amekk . hadoii taa pro langsung . 




thank you : *