bulan baru :)


hoooohoooooiiii   . apa kabo ? ekaw sehat ? ekaw tgk bulan taa ? bulan daa beranak daa . ekaw ingt sabtu nie puasa , jgn menggodik nk ponteng . *lupe aku . -,- Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarokatu . // jawab jgn taa jawab . hyehye , taa sangka kan , cepat sgt mase berlalu . tuptup daa ramadhan . exam pon tuptup semakin dekat . hallaweyhh , bile dgr sch nk start nk wat program pmr . gile seram doe // byk sgt . hohoho . mmg gempakk arr bile dgr , terbuntang-II mata aku . haha . :D .

jap-II lupe nk tanye . ade sape-II rindu aku taa ? kan aku daa lame post. ade taa ?  klu ade nahh  ♥ *okeyhh :( sekarang mama daa mule limit kan time bile bole pegang lappy . hahaks > < . taa suke btoll laa . asal aku nk online jee , adee jee yg dibebelkan . dan skrang , aku bole pegang bile time cuti jee . hadoii . taape laa pyka , demi kebaikan berkorban laa . haha :: sedeyyy jee ayt .

esokk hari jumaat kan ? so ? esokk sch bagi cuti . tapii malangnye homework belambakk gile . cuti 3 hari jee   tapi bagi homewrk mcm cuti 3 minggu . soo bayangkan laa? ohmymama ! somebody help me please . pleasee ~.~ merayuu sgt . haha ekaw bole ?  ,halo-halo gua . ngam ! haha .

dan tadi mase kat sch , macam-II cerita . ade yg sedih , ade yg happy , ade yg tension . haha . biase laa *budak sch mmg mecemtuu . pastuhh kat sch aku asek kene usikk jee ngan bebudak blakang aku , tepi aku , mcm-II laa . #nasebb baik aku penyabar orangnye . taade laa hangin semacam . then mase math , time nk balikk , sume mcm tertunggu-II bunyi loceng . lepas bunyi loceng , hahh , amekk kaw kelas aku mcm kene rasukk ape tahh . terjerit sane , berlari sane , // rase mcm daa habess sch jee mase tuhh . padahal 3 hari jee . haiiya . buat aku tegelakk jee.

dan dgn kesempatan yg aku dpt mase nie . ^^
dengan bangganye aku nk ucapkan kepada seluruh umat muslim dan muslimat . SALAM RAMADHAN . SELAMAT BERPUASA , SELAMAT BELI BAJU RAYA , SELAMAT BUAT/ORDER KUIH RAYA , dan SELAMAT MAJU JAYA KEPADA SEMUA BEBUDAK YG BAKAL HADAP TRIAL  EXAM  :) // maaf aku agk membebel hari niee  . semoga berbahagia disamping orang tersayang . jage kesihatan jage kulit muke korang // pakai sabun yg sesuai . semoga kulit korang taa tumbuhh jerawat mase raya nnty  . haha . dan igt orang yg tersayang . auuwww   . igt aku juga ! . maafkan aku taw . klu aku ade wat salah kee eh ? haha . jgn lupa blog nie * singgah hari-II pon taape . sentiasa dialu-alukan . nk halo aku ? type kat shoutbox okeyhh . byebye ^^ assalamualaikum :) I will miss this . 

thank you : *