Dap Dip Dup .

What's up stalker ? . Hello hallo . haha .
 Assalamualaikum wahai brade sista sekalian . ade sape rindu aku ? // prasan sendiri T_T . lame aku taa meng-update blog aku yg superb nie. hhaaha .kat sch hari nie , asek-II aku jee jady bahan . ade jee dorang nk kenekan aku . naseb baikk aku penyabar orngnye . ermm sabao jeela . #status skrng .  maafkan saya ats kealpaan saya terhadap blog ini . bukan ape senanye . sejak dua menjak nie aku taa tao nk update ape . sikap malas utk menaip pon muncul . mcm janggal doe . skrng pon * kan  skrng aku daa jarang post . dan akupon bkal menduduki exam besar , soo terpakse laa kurangkan skit , smpi mama aku pon bising asek-II menghadap lappy jee . mane taanye result aku menurun kot , erghh , so utk korang jadikan pengajaran yee. baguss . // pandai anak murid aku . (Y) 


 setopp cakap psl result dan sewaktu dgnnye , haha . #tension tao . oke oke . 24 June yg lepas , hari ahad , ade  birthday party si zura a.k.a jojo , ehh taa taa  " O " , Nur Zuraini ank pakcik Roslee . die ade buat makan-II kat rumah die , soo die menjemput aku . party tuhh start jam 4 dan aku dtg lmbt 10 minit , tgk-II kat rumah daa penuh dgn orng . ohh mak aiii . dorang menepati waktu kot . taa sangka aku , aku ingt aku jadi orng yg dtg awl , rupe-IInye aku orng lambt dtg . masok-II jee . dlm rumah tuhh daa ade 15 orng . see?
haha . aku dtg-II jee . ade orng jerit nme aku " tuhh pyka " haha. smpi-II sume daa bersedia utk potong kek cokelat tapi terpakse menunggu untk orng yg blom dtg . 10 minit ke 15 minit , baru start . tapi kakak die suro mkn dlu bru bole potong kek . pelikk kan ? // zura kate tradisi family die . aneh-II btoll . soo , time nk amek mknn pon ade mslh , sume malu-II kucing . ape daa . kat situ ade makaroni , mi jawa , lagy .. taa ingt . haha . sbb due bende tuhh jee aku mkn time tuhh . lepastuhh , aku mkn kat dlm , sbb kat luar daa taa de tmpt nk ddk . kat dlm tuhh aku duduk bersila lagy , yg laki nye sume ats kerusi mengadap antara satu sama lain . dan aku ngan dekno ditengah . yg kaka zura bercerita psl agama dgn olan , yg lain perhatikan aku ngan dekno makn . enth ape-II tahh . haha

lepas daa mkn sume , baru bole potong kek , tpi kek die aku taa puas mkn dan curi cokelat yg ade kat ats kek tuhh. sume bdk laki sapu . hadoiii -,- . then , mimi , beena smpi , # dorang agk lmbt . sampi-II dorang mkn . 



sambil tuhh , berposing skit dpn camera . 

daa selesai mkn-II sume , ade sessi bergambar kat luar . time dorang tgh leka berposing maut , aku , mimi , beena main keja-II * mengimbass zaman-II kanak-II aku . ahaha. masing-II perangai taa senonoh . haha . tetiba , mimi , beena nk balikk . // cepat kott . tata bye-II kat dorang. lepastuhh ,semue maju kedepan skit , lepakk kat mane taahh #aku taa tao nk sebut ape tmpt tuhh . borak-II tetiba , group bebudk laky pulakk . mase tuhh 6.30 ptg . bye-II kat dorang . then , lepak kat satu seleko jln . masing-II sume heboh nk ber-racing moto # tao arr aku taa mahir nk bawak moto . soo aku membonceng jee kat blakang . time kat seleko tuhh mcm-II berlku . then , kereta bapak aku smpi , mase tuhh jam 7 ptg , yelakan rumah kiteorng nie saling menghampiri soo , nk balikk lambt pon taa kesah . tapi syg , aku baru jee nk start moto bapak aku daa panggil . akur jee la . tapi yg penting best . (Y) 

dan ini birthday girl nye . yg main tutup-II mulut tuhh . // bajet die pemalu jee . haha :D 

soo , smpi sini jee aku nk citee , daa taa larat nk menaip lagy . haha . byebye  :*





thank you : *