15 Ramadan 1433H


Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarokatu . Bersyukur kehadrat ilahi dengan limpah kurnianya kte masih menyambut ramadan dengan penuh rase syukur . Alhamdulliah . haha :D . gimana-gimana ? ayt aku mantap engggak ? haha . abaikan :P . hari nie aku nk bebel-II skit jee kat blog nie . aku rase taon nie cepat sgt mase berlalu . tuptup , daa dua minggu kte berpuasa . dan aku terasa cepat sgt bila trial exam aku pon makin lame semakin dekat . *minggu depan . ohhgod , please help me :"( .

soo how ? baju raye korang warna ape ? daa beli daa ? haha .klu aku, baju kurung daa laa . tapi yg lain semua belum beli . mama aku ckp beli lepas aku trial . oke -,- . korang yg daa beli tuhh untongg arr . haha . dan skrang nie , ats meja aku penuh "dengan buku dan buku dan buku , i'm busy , i'm busy. i'm busy .i'm busyyyy ". // nyanyian lagu friday I'm in love dan telah dirosakkan oleh si syapika . haha . sejak nk mengadap  ambang peperiksaan nie . makin lame makin kecut aku dibuatnyeew . dan skrang aku taa tao nk ckp ape . yg penting kepada semua candidate batch 97 yg comel , cantik kacak . selamat menghadapi peperiksaan . piwittt :P ^^ . doakan aku ! . hanya tuhan yg akan bls jasa korang . 


thank you : *