I'm here

hallo hallo. ade line taa? haha. Assalamualaikum . saya kembali untk anda. sweet taa? haha. daa-II lekk-II watt cool . aku tao korang cool so taa paya nk menggelabah sgt . and so so skrang niee minggu exam . aku rase sume skola tgh busy nk uji budak-II mcm aku. aku tao. and soo kpale otakk aku daa pdat dgn nota-II cikgu bagi. padat kee? ayt nk poyo jee kan. sbnrnye taa dee laa pdt sgt. haha. and esokk aku ade tiga paper. sume terass .amekk kaw.  insyaallah aku bole jawab. doakan aku taw.   sayang kaw laa

story skit psl nie. nk tao taa sabtu lepas kan. aku ade join seminar akademik gituu. anjuran taha. *tabung haji. waaa. best doe cikgu-II yg ajar kitorng hari tuu. start dri pkl 7.30 pagi sampai 5 ptg. awesome kan?? aku tao. free jee . taa paya nk bayar-II bebagai . alhamdullillah . aku antara golongan pelajar yg pergi seminar tuhh. terima kasihh sgt-II kat kelab taha yg superb tuhh. pagi-II , blaja english * grammer kaw. yelakann bdk melayu biase laa . lepastuhh rehat then tghari, science. subjek science yg aku pling suke skali. dri awl smpi abiss. asek tergelakkk jee. skit jgk laaa perut aku glk. cikgu johor bharu tuhh sporting gile. (Y) . akhir skali , mathematic. nie taade funny-II series tpi adelaa formula bru yg kitorng dpt.

dan korang nk tao taa aku daa dpt balik blog aku yg korang bukak nie. mesti korang pelikkkan. sbnrnye 3 minggu dlm bln may niee bkn aku yg pegang blog niee*semue setting blog aku taa bole nk buat hanyee post jee yg bole.kesian kan? tao pon. sbbnye blog aku nie entahh mcm mne ade admin lagy sorang.dan aku tertkan aku sendiri untk orng yg buat postt jee.yg nk me-setting-II bebagai.bdk laky tuhh. omg. mcm nak nnges pon ade. *lelaki lakk tuhh klu perempuan taa pee laa jgk. nsebb baikk laa bdk leky niee baik. dpt jgk blog aku blikk. haha. terima kasihh laa sgt-II. kerjasama anda sgt dihargai. #peace. tapikan mcm mne ade 2 orng admin dlm blog aku? pdhl aku taa letakk pon nme die. pelikk btolll. ade sesiape nk bgi pendpt? sila comment kat kotak jerit yg aku sediakan ehh.

yeahhh~!. nk post baru? .wait-II for me oke. tata. nk bace buku blikk. esokk exam doe. next time kehh. iloveyou  








thank you : *