# no tittle


Assalamualaikum HUMAN  ~! Selamat petang manusia. ~! haha
9/3/2012.cptkan daa bulan tiga #fact.aku rase laa bumi berputar semakin cepat doe.haha :D whee.~! cuti sudaa mula.# seminggu jee kott. tapi nme jee cuti .kelas tambahan still ade.yelakan real examkan daa dekat.baru bulan tiga daa mcm-II preparation sch buat tokk kiteorng . taa tao laa klu bln enam,tujuh kee?mesty lagy banyak kan.? baru best ? kompem arr . mesty semue gembira jee time tuhh.* mate pandang keats tangn dibahu.:D

oke.mse kat sch tadi.macam-II perkare daa berlaku.korang nk ape? happy.sedih.menjerit.takot.insaf ? semue ade kott.first-II kiteorng kat sch tuhh semue dihimponkan utk majlis autograft banner yg dibuat khas untok pangetua sch yg nk berhenti . * kott.nmpk sgt taa ambil pedulikan.haha.ade aku kesah? ^^.dan semasa tgh heboh-II tuhh.ade dgr suare orng menjeritt.omg~!.bende tuhh daa start balik.abes satu sch jadi tertanya-II.haha :D

slepas sessi dan kejadian yg berlaku tuhh habiss.bebudak kls aku diminta untk pergi dgr motivasi.ingtkan nk pii dgr motivasi pasal belajar-II mecemtuhh.tetapii.motivasi pasal keislaman.wow ~!.gilerr awesome aku ckp.nk dikatekan semue dalam dewan tuhh daa insaff kott termasukk aku sendiri.* taa tao laa yg taa insaff tuhh. susah mao ckp meyy.haha.motivasi niee ade selitkan psl ibubapa.akhlak mcm-II laa yg mengenai islam.yg paling best part ustaz tuhh talking pasal ibubapa.amekk kaw~! satu dewan banjir . siap bunyi guruh skali keluar.haha.satu dewan tuh menangis dgn bunyi keesak-esakkan dorang.hollaweyhh.sedihh siot.# aku pon jg ckp laa kan.meleleh jugak airmate mahal aku.haha. #creditt to ustazz baju merun.:D

bebudak laki kelas aku pon menangis juga tao.siap nk cover-II lagi. terkojutt kakyong tgk.taapaya nk cover sgt laa kan.tapikan sayup aku tgkk keadaan dlm dewan tuhh.>> kepada bebudak lelaki kelas 3A2||.korang AWESOME laa bro.~! macho hilang? taa akan .aku rase lagi bertambah macho korang titiskan air mate mahal korang tuhh sbb ibu bapa korang.#THUMBS UP bro ~! seperti si zura ckp . wow~.Then mase tgh sedih-II tuhh.sempat lagi sch buat latihan kebakaran.kacau doe.orang tgh feeling-II giler-II tetiba.loceng berbunyi.potongg btoll.haha.

So apemacam cerita aku? ada bestt kaa? taa bestt? lantakk kaw laa.haha :D.kepade korang slamat bercuti.dan ingatlaa kpd Allah .owh? nk berceramah lakk akuu kan.haha.lek-II wat cool jee
.I love you.bye.bye

thank you : *