Winner #

Assalamualaikumwarahmatullah.:) awk sht ? awk daa mkn? awk oke.haha.alhamdullillah ats apepon kesihatan korang.spe yg taa sht tuhh.cpt-II mkn ubat taw.kang melarat spe susah.awk jugak.pham.:D


selitkan gambar: )
oke.oke nk tao taa? team bahas sch aku mng taw.// mesty korang taa phm kan? . haha. cerita nye gini.sabtu yg lepas.mse sch buat sch ganti.team sch aku pegi Linggi untk kononnye" membanggakan nme sch aku. tmpt bertanding kat Linggi peringkat daerah dlu.so seblom tunggu van sch untk amek kiterong.smpt jugak .posing-II amek gamba skjep.dan antara makhluk yg ikot serta,Beena.Mieza.Beena seperti biase ngan camera die.jadi photographr sch katekan.mieza plk menemani beena untk perstuan bm sch.haha :D


mse daa smpi kat sch Linggi tuhh.tmpt die.super laa.team bahas sch ditempatkan dibilik yg sepatutnyee.dan kiteorng bersedudukan dgn bebudak kmpng baru dan saujan dan pasir panjang.dlm bilik tuhh semue orng tgh consntraight giler-II kat text bahas dorang.yg team bahas kiteorng lakk sebokk borakk.smpi ade sorang mahkluk tuhh siap tego lagi.daa ready kee blom?.sbb nmpk mcm cool jee.borak-II dlm tuhh.snng cite memekak laa.haha :D

mse berbhas tuhh.mcm-II rse aku rse.gugup.mara.gemuruh.takot.gembira.mcm-II laa.mse turn aku nk mengangkat tgn untkk memberi fakta.rase jntung aku mcm nk jatohh je.lps abess ckp jee.perghh ~! legaa makoii.tapi yg pling best skali aku ngan mimi gelak-II control , senyum-II lagi mase berbahas tuhh.bebudak yg menonton pulak mengajuk ape yg kiteorng buat .mmg  best laa aku ckp.lps daa habis bahas .kene tego sbb gelak-II .senyum-II mse bahas.sbb bahas niee untk pengetahuan korang.muke kene serius giler babeng.haha ayt ape aku tulis nieeh.*abaikan.

then mse final arr snng cite,kiteorng kne lwn dgn kmpng baru . satu bilik lagii.time tuhh.dpt laa jugak knal-II dorang . sporting kott.pastuhh mase lwn pulakk,mimi ngan aku daa mule daa prasaan gmuruh dtg smpi tersasul-II aku ckp.#segann jee.lantakk ape aku.haha.:D mse pengumuman yg sch kiteorng mnng.menjerit kekegembiraan kiteorng.mne taa nyee menang kot.spe taa happy kan? gilerr happy mse tuhh.yg pling penting team bahas sch kiteorng dpt mewakili daerah pd untk pegi lwn peringkat negeri plk.harap-II dapat nombo laa kan.aminn.semoge jadi kenyataan. dan antara gambar-II yg da memorikan dlm camera beena time tuhh.tgh bawah niee :
we are :)





thank you : *