(dot).haha

jgn dihiraukan pic diatas.-,-


Holla.Holla ~! Assalamualaikum Reader (s).
 tajuk ? taa tao aku nk bagi tajuk ape.haha.
dua hari lagi sch nk start.sekejap jee kan cuti.#taa puas.:(.pegi mne holiday korang?.Genting ? Cameron ? Pedas ? round Semenanjung Malaysia? oh wow.byk duit kaw .haha. // jgn lupe belikan aku souvenir.aku trima dgn tgn yg terbuka.haha. :D. holiday aku? jgn tnye laa kan.aku menghabiskan mse ddk rumah.berbasikal.berjoging.mengadap lepy kesayangan aku.habiskan homework -,- . kemas rumah.mcm-II laa yg mengenai rumah.haha :D.

tgk pic purple kat ats niee.#jgn ikot.sebaiknyee eloklaa jujo.lebihh berkat.haha.tapi jgn salahkan aku yg mengajar ajaran sesat nie klu didapati menipu.ingat.~!.spe yg ckp yg aku ajar mmg.geng kak yong akan blasah kaw cukup-II.takotkan ?.takotkan ?.tao pon.haha.#melalut jao daa nie.taape laakan.skali skala.ape salahnyee.So, Homework korang daa siap kee budak sch oii ? # sme laa kte. aku dlm perjalanan.Korang siapkan taw. jgn bagi alasan serupe diatas niee.taa bagus-II.haha

then , minggu niee harijadi adek aku yg comel tuhh.harijadi yg ke-7 thn. *=P.suke die sambut harijadi.yelaakan bebudak memang mecemtuhh.sme laa dgn aku.excited gler ~!.die dpt kek ice-cream mcm aku jgk.//tiru aku.tapi my adek punye lagi sedap laa.jealous seyh.cake ice-cream chocolate taw.haha.tape-II .aku sebagai kaka yg baik taa akan menyimpan prasan jealous terhdp adek aku tuhh.haha.:D.nk wish ? meyh-meyh . aku tolong smpikan. bagi hadiah skli laa.

dan untuk kwn aku yg akan menyambut harijadinye lagi dua hari.*isnin niie.Happy Birthday MIMI.~!.dan slamat hari tue ~!.taa sangke daa tue kaw rupenye.smoge pnjng umo.happy-II slalu kwn dgn aku.jge kesihatan kaw.jgn nk mara orng jee tao.ingt mimi.'we lead to perfection.salah satu ayt kesukaan kaw tuhh kan? haha.tuntut hadiah?.nnty aku bagi jgn risau.^_^. taa idea lagi laa nk taip.haha.sampai snie jelaa kite.

oke laa . bye.bye.:)

thank you : *