# Hangout lagy.


Assalamualaikum kaum hawa dan kaum adam semue. 
korang buat ape tuhh? korang hangout ? haha.bnyk tnye lak aku kan. semalam aku hangout dgn kawan eden hah.hang kat pd jee.taa jao pon.duet taa ckop sbb kami blom cukop besa lagy nk hangout jao-II.haha.
Halim Momo 'admin .haha.#bajet admin jee momo tuhh.

ramai laa jugak yg mengikutnye.antaranye beena,mimi,zura,fadlin,fina,haidir,syafiq.syafik,fahmie,amin zack dan tuuu je kot.*klu lupe nme korang .sorry.dtg-dtg jee sume serbu Mcd.prot lapa.mintak makanan.naseb baek ade tmpt untk kitorng sbb slalunye penuh.# dpt port baek punye.time makan tuhh . bergambar sne-bergmbr sni.giler bising arr Mcd tuhh.sbb smbil mkn kteorng cakp.smbil mkn smbil gelak jugak. * jgn ckp ape-II.haha.smpi makcik yg tengok kitrng tuhh pon terbeliak-II matanye memandang . taa patot btol makcik tuhh.haha.

selesai mkn jee.sume pegi thestore. dlm perjlnn yg jao tuhh.sempat laa jgk bergambar.yg jln cpt ade.berlari pon ade.yg termengah pon ade .cuaca mase tuhh panas.sbb tuhh yg jadi mecemtuu .daa smpi jee.sume meredakan kepenatan yg dialami.haha.lepastuhh buat dicision untk maen bowling.smpai-II jee.tampat bowling full.alolloo sian meyhh.terkubur hasrat mimi nak maen bowling.haha.

So,terpakse laa pegi berkaraoke.mse tuhh. tmbh lagy sorang mem . adek lelaki beena dtg.haha.#sejak ble laa budak niee ade adek laky.haha. lepastuhh. sume pegi port masing-II untk nyanyi.yg akuu follow jee .tao-II credit untk nyanyi ade 11.amekk kaw.spe punye duet aku taa tao laa.#terimakasihh yee daa blanja aku nyanyi.sumebebudak lelaki kat bilik bersebelahan dgn bilik karaoke kiteorng.cume si syafik dan fahmie dan kadang-kala momo jee sertai kitorng nynyi. jam daa 4 ptg bru nyanyi 2 lagu.haha.klaka btolla.taa puas hangout.rse cepat sgt.tetibe beena kene balikk pukul 5.lima lagu lagy blom nyanyi.

beena daa balik.tinggal aku , mimi , zura dan bebudak lelaki yg laen . nyanyi satu lagu.zura pulak yg kene blikk.sudaa~!.tinggal aku ngan mimi jee. acano tuhh.bahayekan? . so kiteorng panggil due kwn kitrong , syafik dan fahmie untk temankan . tapi dorang sekejap-II jee.mase time aku ngan mimi due jee kat situ tgh pilih lagu.scren die stuck.senarai lagu hilang.naek cemas si mimi masetuhh.dan cepat-II aku ngan mimi panggil dorang-II yg tgh syokk nyanyi lagu awan nano.hampehh taade sorang pon nk lyn.fine~!. nasseb baek si syafik *kwn baru yg nk rapat. menolong.daa ckp-II ngan toke tuhh.karaoke balik.tengs syafikk.mase tgh best-II karaoke bertiga.si momo dtg.kitorng halau die.bkannye nk tlng padahal kawn sekelas tuhh.hampeh kedaun btoll laa kaw momo.Boo~!.

aku ngan mimi nak jln-II cuti mate plk sbb tekak daa kering untk nyanyi. satu lagu lagy blom nyanyi.kitorng bagi si syafikk tuhh nyanyi.dan kiteorng pon blaa.tgk-II baju. usha-II harga skit smpi ade dkt pdwalk.jumpe ngan dorang.rupenyee dorang daa habes nyanyi daa.yg dorang plk.usha-II spek mate.si capek teros beli.banyk duet budak capekk nie.kluarkan duet tiga angka die dari wallet .jeles aku.haha.mase dorang tgh tunggu mem dorang beli air.mimi suro fahmie naek mainan bebudak dan ikhlas menderma 50 sen untok dorang naek kuda hijau comel tuhh.klaka giler.nk tgk gmbr? taapaya laa.kecian.

pastuhh mimi ajak aku beli air sbb die haus.aku pon ikot jela . tekak aku pon keringkontang dibuatnye.haha.mse beli tuhh jumpe dgn family nabil.haha.kaka die lawa whoo.haha.tetibe abah aku call daa smpi dpn daa.conclusionnyee aku dan mimi balik jam enam.lamekan? taopon.oke laa daa habes idea nk tulis . smpi tuhh jee aku ingat.bye bye.




thank you : *