Mixture


hoi.hoi. Assalamualaikum korang. awok sht ? awok daa mkn.? awok daa mandi ? awok daa solat?. ohhmakaii.byk soalan aku kan. haha. daa lme taa usik blog niee.*meh-II den tiupkan skit.fuhhhh.daa bersih daa .sehalus dan seelicin kplae korang yg taade rmbut.haha. hari niee aku bengang . buku aku ilang makk ~!.acane nk buat tuu. kang sir mintak . ape laa aku nk jwb.ayooai. cpt-II spe jumpe buku aku plng balikk.jgn nk buat hak sendiri . adesss. problem btol laa.

Mixture? ape nyee? haha. aku nk mixkan post aku.tuhh psl tittlenye mecemtuu.esokk aku dan dorang-II bkal kluar buat kajian.smbil-II tuhh.mlwat pd japp.daa lme aku taa lawat pekan port dickson yg serba indahtuhh. rinduu.haha.ayat poyo jee aku kan? aku tao.taa paya nk ckp lebih-II.

soo kat kls tadi . cite-II psl planning untk esokk.dan tercetussnye sorang kawan den niee hah.taa tao nk pilih baju ape. sbb nk jumpe kwn istimewa die. haha.klaka laa.meyhh-II aku bezakan ADORE dan suka.#baru jumpe.share-II laa kat snie.

1. Dihadapan orng yg kite ADORE , hati kita akan rase berdegup kencang
 Tapi di depan orang yg kite SUKA , kte akan gembira

2. Jika kte melihat di dalam mata orang yg kte ADORE , kte akan kaku.
 Tapi jikalau kte melihat di dalam mata orng yg kte SUKA ,kte akan tersenyum.

3. Di depan orang yg kte ADORE, lidah kelu untk berkata-kata
   Tapi di depan orng yg kte SUKA , lidah akan bebas berkata apa-II

4. Di depan orng yg kte ADORE, kte menjadi malu
  Tapi di depan orng yg kte SUKA, kte kan tunjukk diri sendiri

btol taa? haha. sje share.taa btoll. taapa bce. haishh.dan dan aku aku kan kan nk kong si jgk perjlnan generasi kte dri ade facebook smpi ad fcebook. oke oke kte tutup post nieh dgn video kat bawah niehh.tgk video niehh. bye bye manusia. #peace

\




thank you : *