Sch00l.


hye human.evening-II semuanye.shat??
mesty korang daa start sch kan? comfrem laa kan.


ape yg korang buat evening-II mecemniee.??
weng-III .skrang aku tg sbokk lyn lagu bru.hahaha :D
#lps tension mngadap homework.LOL
bru start skola.daa mengadap hoework.*erghh~ bdk nk amek pekse.
nakk tao taa.skrang niee akuu daa taa ddk dgn 24jeyy aku daa.
die ddk katt dpn ngan orng laen. || daa taa ddk sme-II mcm dlu lagy.
daa taa ddk berjiran dgn 2 bebdk gile diblakang aku.
dorang sumee daa pindh dpn.yelakan boyss .
then skrng niee.boyss kls aku , klu time blajaa daa taade bsing-2 mcm dlu.
sumenyeew serius jee.daa taadee gurau-2 time blaja.
#beena||mimi||miza||aku. yg menggantikan dorang berjenake didlm kls.
hahaha. :D.trase jgkk laa perubahan yg mendadak terhdp kls aku tuhh.
now,aku berjirn ngan orng laen plk.
dgn jiran lme aku balikk. mimi dan nisaa*bdkk bru kls den.
blakang aku ponn orng laenn.

then mse balikk.
aku.beena.mimi.adikk beena. sumenyee time tuhh gelakk taa ingt dunia.
mcm-II dorang niee. 
#mengembalikan kenangan silam dlu-dlu.
amekk kaww gelakk terbahak-bhak.adess.
hahaha.:D
okee.nnnty sstory lagy.
#pen off.titt.tett.tott.huahuahua.



thank you : *