Hari Lari-lari

Hari lari-lari. #tertanya-tanya taa??
hahaha =D


lupe pulakk.
Assalamualaikum dan Selamat Petang semua.
korang shat?? hari yg penatt taa hari nie??
|| Hari yg penatt jugak bagi aku. o_O
# hari yg memerlukan air yg banyak. sbb
hari niee.aku kne berlari.
Merentas Desa laa.tao kan?? bgoss.
kne berlari sejao 5 km .kott. =D
tmpt yg sme.jln yg sme
*kne lari laluan yg berbatu-batu.
habiss kasutt den niee hah.tapakk pon naekk haus.
act hari niee.aku taa pkai kasut sukan mcm kwn aku sume tuhh.
aku jee yg pkai kasut skola.naek melecett kaki hah.
mase first-II larii jee kiteorng bersmngt.beberape mint daa berlalu.
sumee daa penatt daa.taa larat nkk lari.
aaku ngan mimi caw dlu.dorang yg kat blakang tuhh ketinggalan.
#kesiann laa mommmy.
then aku nk mengistiharkan.aku bukan orng yg pertame dan terakhir smpi kat skola.
just tgh-II.tapi yg pling pentingg cpt drpd dlu. :D

then ptg pulakk.
aku kat skola lagyy smpi pkul 4.30.Ko-ko..mmg aku suke arr skola aku niee = ='
sume kne diri tgh-tgh pns.abistuhh.menceramah lagy cigu dpn tuhh.
then die ckp nk extend kat mse smpi pkul 5.perghh.#menduga btoll laa aku ckp.
pkl 6 tetibe org call.
kwn aku ajkk cycling.*taa ckup merentas desa pagi tadi tuhh.
lepastuhh kiteorng kayuh-II pegi rumah si zura.
sekejap jee kott.sbb mse tuhh si mimi nk blikk takot hujan.#daa mendung daa.
tetibe.KEDEBUSHH!
hujan turon dgn lebat nyee.terpakse laa kayuhh.nk dkt senja daa.
taakan aku nk menunggu lagi.so dgn basah-II tuhh pegi mengayuh balikk rumah.
smpi dpn skola .sume bdk asrama tuhh terjerit-II mcm ape tahh.
yelakan taa pernah tgk orang berbasikl dlm hujan.mecemtuhh laa.
#first time doee aku mandi hujan dgn basikal .
hahaha.:D
skang niee daa letihh daa.homework byk lagy nk buat .
aku nk caw dlu laa.
sudaa letihh niee.mao siapkan buku-buku yg sdng memanggil dan.
*BAMMM.terlentang kat katil aku.
hahaha.:D
tata ~ (n_n)


thank you : *