1 JAN :)


hikhikhik. 1 Januari 2012.tett :{D
*enrty mengelakk niee.taa nmpkk kee??excited??.taa dee laa sgt. hahha.
NEW YEAR laa !

Assalamualaikum!
bdk-bdk comell ,bdk-bdk ganteng.
Selamat tahun baru dan hari yg baru.
2011 overr = ='.2012 hye!! welcome.
hayooiaii.trase beban yg berat dipikul bahu niee.
skrang niee. I'm PMR candidate.omgossh. O_O
seremmm meyy.Zzzz.
# daa limasatubelas taon aku hidupp.Syukoo sesangat (n_n)
taon sudaa baru.hari sudaa baru.semangat sudaa baru.azam sudaa baruu.memori ponn sudaa baru.
aku harap sesangat result pekse baru = ='aku akan bertamabah baikk.aminnn.

*mengharap sesangat 
kekawan yg aku syg ketat-ketat sangat dan sesiape yg kenal aku tuhh.
#timekasehh sbb sudii jadi kawan aku.:D
klu aku ade wat slh ngan korang or terguriskan hatii korangg kee.
mengharap sangat dimaafkan dgn hati yg ikhlass.:D
dann aku harap jugak.
semogee persahabatan kite sumee akan kekal.
dan tidakk akan dilupekan./hopefully.;) # touching niee. u_u
hahaha.:D
bye.bye. dan selamat beramal.
*ade kene mengene kee?? haha.lantakk laa.
tata.pen off.tett









thank you : *