#peace

Assalamualaikum !
Bdk cantek.bdk ganteng.ape korang buat hah??
adaa happy kaa adikk manis??.


yeah!
aku cutii seminggu.#mcm sorangg jee cuti. :D
aku tao korang pon sme cuti kan??kan??
kpd amoi-II dan laki-II cine diluar sne
Happy Chinese New Year dan GONG XI FA CAI.
hope korang happy-II jee.keyhh.
okeyh.hari niee penat tpi seronok.
ptg tadi aku hngout smentre menunggu mama aku yg sdng meeting.
#sempatt lagii tuhh.
first-II jempott my adikk dri asrma.
excited doee mama akuu nk jempott for the first time.
hahaha :D
aku ponn turut excited mengikutt.ahakk.:P
pegii sne sgn pulakk aku nk menjejek kaki kat skola.
yelaakan .pemalu orng nyeew.:P #huahuahua.
soo.akuu ddk kat kete.start enjin dgr laguu jee.
penghawa dingin # full word. taa bukak.mama taa kasi.
fine.naseb baekk ade angin yg sepoi-II bhase.sedapp laa skit ddk kat kete tuhh.
nmpk sdre angkat sii beena.siapp menegorr lagy.
hahaha.:D

pastuhh kann.dlm pkl 3 .daa smpi daa aku kat TS.
zura mengcalling aku mcm taa menyempat.#kurang sbr btoll laa bdk niee.
daaa smpii tuh tros aku gii ngan zura,ada,mira pegii cari hadiah sii mama zura nieh.
cri hadiah ponn susah.lame kott mncri taste tokk mama kite niee sbnr nyee.
ssh utk difahami sbnrnyew.
thenn daa dpt cri hadiah.kteorng tross pegi foodcourt tokk borakk.
mse borak-II tuhh.adee plk yg menegor shirt aku.
die nkk pinjam.#tao laa bju aku lawa :P
ksi penumbokk bru tao.

pastuhh daa jam 4 suku.aku terpakse berjln atau berlari dgn secpt yg mungkin
tokk amekk adekk aku kat skola skpd.
penatt doe.daa laa kne jln tgh panas.perghh .trse bahang nyeew.
hahaha.:D
fuhh.tpi kan walaopon penatt dan smpi melecett celah jari kaki aku niee .
#walaopon cume pki slipper.hairan kan??
hahaha :D
yg pentingg happy. :D
pens off.bye.bye. :3D




thank you : *