Mungkin



Dari hari ke hari
terasa kita makin menjauh
makin tak sehaluan

aku aku
engkau engkau
tiada lagi seperti dulu
yang dulu engkau dekat
yang dulu engkau rapat

kadang kala
tiada engkau pada aku
tiada mesra kita dulu
mungkin sebab engkau
engkau atau aku ?

bila engkau mula hayut
engkau datang
bila engkau samar samar
engkau muncul
aku tidak faham .

mungkin engkau sahaja
tapi rasa itu mungkin sakit
mungkin perit
aku sabar
dan terus sabar

cuba faham aku
cuba faham rasa aku
jangan perlaku aku sebegitu

selagi aku mampu
aku tahan
tapi bila aku sebegitu
suatu hari
mungkin aku berhenti

act this is my handmade . trust me . tak tahu sejak bila aku pandai berseni cara mecemnie pulak . tetiba malam tadi dpt  mood nak karang semua nie  . just wanna to expose my feeling . hahaha xD taak sangka aku , pandai jugak aku bersastera . still tak percaya ? pergi laa serch , taakan dpt puisi mcm aku nie hah . this is one and only . bleee xP
thank you : *