Fun .


assalamualaikum semua , terasa berkurun lamanya aku tak meng-update blog nie . hahahhaa xD tuu laaa , bila usia meningkat dewasa , diri menjadi sibuk sehingga tiada masa terluang untk blog nie . then , kalau ada masa pon , terasa malas nak menaip , terasa malas nak bercerita sebab daa lama taa post , rasa janggal pon ada . tak tahu mcm mne nak ceritakan balik .

you know what ? biology is fun . hahaha xD first time aku pegang katak dengan tangan aku sendiri , first time aku tgk peparu yg mengembang dan mengempis kerana oksigen yg terkandung dlm peparu , firts time aku bedah katak . daa laa lembikk , slimy , katak kan kau tahu tahu laa cemana . kalau aku , tgk katak pon daa beranjak 10 tapak keblakang , nie apekan lagi nak pegang dan tengok secara dekat . mmg tak laa . tapi disebabkan biology , aku dpt buat yg aku rasakan mustahil utk aku . hahaha xD bila dah bedah katak tuhh , terasa excited gila nak buat lagi . yelaaa terasa diri nie macam bakal doktor bedah korang tahu , cwahhhhh . ayt tak boleh bla . tapi ape salahnya kan ? amin amin kan lahhh . entah-II benda baik yg tak dpt dijangka boleh terjadi . doakan keyhh .

yg paling pentingnyaaa , bebudak account kelas aku pon turut serta membedah katak . lagi-II si adi . tekun gilaaa bedah katak tuhh . hahahaha xD see ? then , ramai bebudak jeles sbb nk bedah katak jugak . hahaha xD contohnyaaaa seperti sabrina yg tidak berada di sch sewaktu kiteorg mmbedah katak . sorry yeee kak . peaceeeeeee . hewheewwwww ~

first first mmg geli aku nak pegang . tapi disebabkan memasing ghairah nak membedahh , aku pon ikut serta . rugilah kan , pengalaman seumur hidup . hahahaha xD sooo , terasa mcm nak berhnti sampai sini jee . lain kali kita smbung lagi . byebyeeeee ~ sayonara . 


thank you : *