The End .



CUTI HABIS ? CUTI HABIS ?

maigaadddd ! holiday for two weeks daa habis , esok isnin daa start sch , start perhimpunan , start belajar, start bergosip dgn kekawan , start homework hari demi hari dan bermulalah minggu harian secara biasa . CHOPP ! how your holiday guys ? bored or happy ? klu mcm aku , holidayy nyee mood tgh-II antara happy ngan bored sbb walaupun aku holidayy tapi just balik hari jee , taade laa smpai nak bercuti luar negara or dlm negara bagai , abah den koje , itu masalah nyaaa . Hanya pasrah , klu abah aku cuti baru bolehh jalan jauh-II , klu stakat seremban tuhh omma den daa power daaa . haha xD justt girl shopping kat seremban . itu memadai kan ? haha xD *kaki shopping* 

semua homework daa siap ? aku tgh buat niee , lagi sikit nak habiss . nasib baikk sikit jee cikgu bgy . terima kasih cikgu , jasamu dihargai kerana tidak membebankan holiday saya dgn homework yang berlambak . haha xD mesti korang semua pelik ann , blog nie daa jarang update . entahlaaa , aku rase nk menaip tapi perasaaan malas tuhh lagi kuat menguasai diri , soo takyahhh laa . just biarkan tapi bila aku tgk blog aku niee , mcm taade aura daa . BOSAN . LOL . tgk blog joe best jeee , cerita bertimbun-II , semua aku belum baca . hahaa xD 

memandangkan aku daaa stalk blog si joe tuhh , tross perasaan berkobar-II menguasai diri utk update blog . hebatkan ? aku tahu , tak payah ckp . JOE ! nanti update blog selalu supaya aku pon ade pupuk rase nak menaip .  nak tahu tak cuti minggu pertama jee aku rase best , masuk minggu kedua daa mcm ape tahh , menepek kat rumahh jeee , tak tahu nak buat ape , nak buat homework ? tgk buku pon daa malas , haha xD dating ngan tv jee laa tahu . tak tv twitter , tak twitter fb , tak fb insta , tak insta wechat , tak wechat whatapps , tak whatapps mesej laa . nak kacau kekawan pon takut dorang masih  bercuti lagy . e'ehemmm saya pulak busy camping under sch . see ? tak tahu ape nak buat .

tapi nasib baikk kat fb , twitter ade orng bersama saya . saya sgt hargai ! dorang sgt peramah dan sgt pandai bercerita *jgn lupa follow twitter saya* adee jeee tweet muncul dlm phone , adee jee IM yg muncul dlm fb . sweet kan dorang ? tahu bila saya memerlukan seseorng utk bergembira di musim cuti . saya sgt terharu . sincerely . thankyouu so much guyss :*

klu tak buat ape-II , mulalahhh sikap suka berkemas , basuhh pinggan mangkuk , sapu luar halaman , lipat kain muncul . see ? rajin an ? tahu tuhh , agak-II dah boleh pas buat Calon Menantu laa . yee calon menantu , saya comell dan saya rajin . ade yg berminat ? bhaha xD sumpahh poyo gilerr . ehhh sape-II yg bercuti sampai luar negara tuhh , pandai-II laa kan , ole-II utk aku ? jgn nk malu-II bgy , aku lagy suka dpt ole-II aww . bgy jeee , saya tak memilih . hahha xD

and its all for todayy ! sarangheyo, moga kita jumpa lagy ,
bersemangat ut esok ! fighting !
you will miss right ? hahaha xD byebyeee *lambai tgn*


thank you : *