Pink Cupcake ♥

Hi ! assalamualaikum .sekarang menunjukkan jam 1 pagi .  merindui saya lagi di pagi buta ini ? hahahah xD yee yee saya tao itu adalah hakikatnya . okey . sekarang nie saya nak bercerita pasal sorang kawan saya nie . dia suka sgt berdebat dgn saya dan merungkaikan topik-II yg terhangat di pasaran seperti kaki dia terhencot-II ketika berjalan , pengawas yg suka membuli pelajar biasa seperti saya yg membuli insan yg lemah seperti dia . hahahah xD tetapi yg paling tidak disangka-II dia nie pandai baking cake . owhhh wow ! itu agak mengejutkan . tetapi saya taa tao laa cupcake yg dia ckp dia buat tuhh sebenarnye mak dia yg buat . idk right ? hanya dia yg tao kebenaran yg dia lakukan . yee saya harap dia bukan penipu . hihi ^^ 

okey okey , nama dia Izz Syazwan . orng panggil dia izz . sebenarnyaaa , dulu taa rapat pon ngan dia , nak tego pon , senyum-II gitu jeee . taade laa sampai nak borak-II , debat-II ini semua . time holiday mase bulan 12 tuhh , kiteorng hangout . yg ada pon aku , zura , fahmee ngan tobek . hahaha xD aku follow jee sbb zura ckp kononnye izz nie nak pindah soo , kira nak together for the last laa nie . soo aku mcm taa ngam jee ngan dorang sbb taa sama kelas , dorang ngam pon ngan zura . ngan aku taa ngam sgt . soo aku follow jee laa . tapi bilaa daa hangout , bru tao perangai fahmee ngan izz nie mcm mne . dorang friendlyyyy . dorangg caringgg . hahah xD cukup-II laa tuhh dgn pujian melambong , kang mmg kembang dorang sume . hahaha xD semejakk dari harituhhh , kiteorng daa ngam . mention-II kat twitter , jerit-II nama bila selisih sblah dorang . padahal selisih sebelahh jee . hahaha xD nampak taa kemeriahan kiteorng . pastuhh ngan si amoii tuhh pon daa mulaa tego-II , klu taa dulu menyombong taa ingt dunia . diammm jeee -_- skrng bru nmpk dia active sikit . hahaha xD kan amoi kan ? kan kan kan ? alahaii amoii senyummm jee tao . 

hari nie , dpt cupcake dr Chef Izz . dgn creamer dia , pastuhh warna pink then strawberry tertenggek kat ats cream tuhhh . sgt mengiurkan bila dpt tgk benda tuhh time waktu tengahari . hahahha xD btw seperti yg merujuk kepada status aku , aku berada dlm keadaan sihat . sooo , cupcake Chef Izz lulus untk jualan . hahah xD see ? pinkkk kan . comelll  . hahha xD cupcake yg dia buat tuhh . mama aku pon taa caya dia buat .  bhahaha thankyouuu again and thankyou :) dan kaw izz selamat bergembira dgn homewrk kaw yg melambak tuhh . mohon undur diri . jumpa di lain hari yee . Xoxo :*

thank you : *