Hi :)


apa yg terjadi dgn lagu blog nie ? islamic? hahhaa xD entah rase mcm best jee , tenang jeee bila dgr . lagu blog nie comelkan ? yee yeee . saya tao . sambil kita menyanyi kita juga akan berdoa . aminnn :)

Good morning double triple cute stalker . sekarang pukul 1.20 pagi dan saya masih berjaga . taa tao ape yg nak buat setelahh menggila tweet dgn Izz , otp , skyping . hahahaha xD sape yg call tuhh , thankyouu yee kerana selalu menemani saya . cewahhhh xD ayat den sumpahhh , golii mak donga . klu pepagi mecemniee , mood untk update blog mmg ade , tapi cerita pulak taade .

sekarang nie , mmg saya taade cerita . tapi saya akan membebel sebanyak yg mungkin dan berasa puas untk mengarang dan saya akan berhenti . deal ? okey . esokk daa laa ade tusyen -_- , harap-II taa terbabas laa . hahaha xD untk pengetahuan anda saya selalu sgt terlambat . dan kawan-II saya mmg daa cukup masak dengan perangai saya yg mcm ala-II big boss niee . sorrryy you guys !

soo time cuti raya cina hari tuhh , cikgu ade homework yg melambak sampai nk muntahh laa buat . hahah xD  tapi dapat jugak laa siapkan , yg tertinggal pon satu dua tiga jee . tapi saya bengang bila buat addmath . addmath mampu buat saya rase gila down laaa . banyak sgt taa faham , pastuhh awal bulan tiga nie , daa nak exam upper-form for the first time . gilaa laaa . mmg taa sedia lagi . I need my honeymoon for PMR last year . bru rase lega . haishhhh .

puas dengan bebelan saya ? hahaha xD esokk saya perlu bangun awal . dan sekarang niee saya mula mengantuk . I think I need my beuty-sleep . soo tata , jumpa lagi lain kali di lain post taww . byebyeee . muahhh :*
thank you : *