#Untitle ?

*every picture have a story*

sekarang niee saya rasa macam .. macam , hurmmmmm :( rase macam nak mengarang sesuatu di blog ini . homework masih separuh jalan tetapi masih tidak dihiraukan . yg tertumpu hanya pada di lappy , tmpat yg paling suka utk saya membuang masa . dan saya memang suka kan nyaa . sesuatu yg menggerakkan saya utk update blog nie , tapi taa tao nak cerita pasal ape . haishhhh T_T soo , mohon semua jgn buat muka pelik dan bertubi-II soalan kepada saya , sbb saya sgt bosan skrng .

btw thankss too "TL Malaya"  for the souvenirs . taa sangka dpt banyak smpai mecemtuhh skali , ingatkan satu satu jee ,tuptup .. berlebihh pulakkk ^^ seriouslyy pipi dia terlebih up dri saya . whooohooo "O" buat saya jelllyyyyy habiss >,< ehehehhh , nanti dia marah laaa . shhhhhh 

two more days , my tooth will say gooodbye to me . for chemis teacher , im sorry for being absent from class . Fyi , my tooth akan meninggalkan saya secara paksa dan menyakitkan . ohhhmyyyy T_T satu demi satu akan pergi dan semuanyaa three . sebenarnya saya sygkan tooth saya yg serba sihat dan kuat nie , tapi saya mcm rase .. macam tuu lahh . sbb saya bakal jadi si iron teeth . harap saya happy jalan yg saya pilih for my future beuty *cewahhhhh* sumpahhh ayt bombastikk jee hari niee kan ? hahaha xD nak buat macam mane , saya byk menggunakan kiasan aww dan itu semuaaa poyooooo . 

addmath , math dan homwork yg lain telah memanggil saya . dgn ini segala gejala-II menaip akan diberhentikan buat seketika . waitttt ! birthdayy saya nak dekat niee , jgn buat-II lupa aww . hahaha xD byeebyeee , muahhhh  :* setepekk kat pipi . 




thank you : *