I'm walking


Wink.wink.wink!
Assalamualaikum tetamu terhormat saya!
Oit.ape yg korang sdng buat tuhh.??
just remember # anda sedang diperhatikan. n_n
ada seramm kaa? haayoo.tatao. hahaha :D
okeyh.aku sdikit rjin mlawat blogg orang.
hari ni aku daa byk walking blogg orng.
like "blog walking".mcm korang taa tao jee.
mcm-mcm aku daa bace.
ade yg sedih.gembire.in love*so sweet laa dear.pelbagai.
# taa boleh di tafsirkan.Waduhh ayt aku.gempak taa? *just forget it
mcm-mcm design blogg korang aku daa tgk!
ade yg WOW! sgt menarikk. i like laa.taa dee kesa kan??
jgn worry laa syg.sye orng baik. ;P
daa tao kan?? bgoss.
knpe laa walking.pnt tao.cerr laa "blog cycling' hahaa:D amacam oke taa.??
tapi bunyi nyee taa sesdap yg walking laa kan??
 tapi bru laju skit kan?? klu walking.kangg terhegeh-hegeh penat.:D
spe ssh??.:D hahaha 

then , aku ikot mama .
just for fun disana.*mandi kolam sjee meyy.sye taa mandi pon.
and that,lyn kerenah adik. adik sedre aku yg 'loghat' tuhh.
loghat?? what mean??
thiss word slalu dipakai oleh my nenek yg daa lme hidup*snng cite:D
mcm tegedik-gedik like that kott.
tapi best ape gune word tuhh.sengkat tapi berbisa.:D *bombastikk laa ayt aku.
just shut up.taa paya ckp ape2.
okeyhh smpi sni jee laa .
pen off !
tata.:)








thank you : *