Minat??

Holala! 
ape kabar kamu semua?? #mood baik :)
hahaha :D
slame holiday niee.
korang mesty just stay dudok rumah jee kan??
yg perempuan tuhh.
klu pagi-pagi kerja yg patot dibuat dirumah beres ape korang nak buat??
hah.sme laa mcm aku.bab kemas rumah daa beres.
aku just stay depan tv.mengadap tv tuhh . kot-kot ade cerita menarik kee??
tapi kan kat astro slalu nyeew.klu waktu pagi mesty cerita taa best ditayang nyeww.
adik aku sorang tuhh mmg peminat cerita kartun.
#budak kecik mmg mecemtuu.
pagi-pagi daa on tv.*favourite channel 611 CERIA.
yg aku lakk terpaksee melayan . #kangg menangis aku yg kene. :D.
okeyhh .fine.skrang niee.aku daa mule blik join cerita kartun pagi-pagi.
spe kat sni suke tgk cerita kartun??
angkat tangan anda dan goyangkan!.
 like me? ohh no!*mcm bdk2 suda.tapi itulahh hakikatnyew
.taanak terima.#LANTAK.:P
so that.skarang niee aku daa mule liking my old moviee.*barbie!
hahaha :D
#kat rumah mmg ade koleksi barbie niee sume.banyak.nak pnjm?? tanye my adikk dlu deal?

klu korang nk tao.Barbie Three Musketeers niee best tao.:D
#my favourite



soo macano tuhh.taa terkate daa??
hahaha.:D 
yg laky nyeew pulak .
taa kan taa teringat kot.
cerita feveret korang tuhh.


ultraman??
taa kan taa ingt lagy kott.


naruto??
korang laky tuhh.taa paya segan laa nk ngaku.*nk control macho eh bang??
aku tao.korang mesty suke kan tgk cerita niee mse kecik.?/
btoll taa??hahaha :D
then setiap sabtu.spe layan cerita Doraemon??.*yg comell tuhh.


aku layan cerita doraemon.hahaha :D aku daa jadi kebudakan niehh.:D
doraemon jgk my feveret .suka.suka.
*alat yg menarik dri poket :D
hahaha :D
rutin harian tgk bende nie? taa dee laa jgk.just tokk hilangkan bosan jee.
btoll taa?? bgos.bgos.
cerr laa korang imbas kembali kartun yg korang minat mase kecik-kecik dlu.
smpi sume bende yg kartun tuhh ade .korang nk kan??
btolltaa?? hakikat laa .mmg mecemtuhh.
hahaha :D
bye.bye. gotto go laa syg.
bye.bye :)



  





thank you : *