2017 ?

2017 ? iyeeee dah 2017 dah . last aku update blog ni tahun 2014 tak silap ke 2015 hahaha before that assalamualaikum semua .

now i am 20 years old. nak cakap aku tua ke ? excuse me ! baru 20 tahun chill still teenager but mature teenager . agak agak apa yang berubah ? banyak yang berubah . ada yang datang ada yang pergi ada yang setia sampai ke hari ini. terima kasih untuk semua . terima kasih kerana ada waktu susah dan senang aku

bulan Oktober 2017 ni, hari yang aku dah pon habis sem 5 untuk college life aku . actually aku ada 6 sem . so bulan Nov 2017 aku akan melangkah ke alam intership (LI) for 6 months babe and lepastu aku totally habis belajar . then bila dah habis belajar nak cari kerja pulak lepas cari kerja kahwin pulak. calon ? mungkin dah ada kot >.< butttt rahsia hehehe .

okay lah just sampai situ jee, i just want to add some story for me to flashback another year in future hahahha . stay healthy happy and positive everyone :) minum air masak banyak banyak malaysia panas





thank you : *