spm

im so done with this eduction system . hahahaha xD freedom dah . 25 November 2014 . itu tarikh keramatnyaa . tanya pasal soalan dia ? soalan dia banyak yang tidak kita jangka . mcam orng cakap 20% kbat . itu laa kbatnya . kemahiran berfikir aras tinggi atau kemahiran berfikir atau tinggal . kau tahu kau jawab , kau tak tahu tinggalkan kang membazir masa . but alhamdulillah aku jawab . hahha
macam orng cakap makin nak habis sekolah , makin kita tak nak zaman sekolah kita habis . sebab apa ? sebab nanti kita rindu dengan suasana sekolah dengan kawan kawan kita semua . itu lah . orang cakap kawan masa sekolah menangah ni banyak kenangan . sebab apa ? sebab kita dah membesar dengan masa kita jadi remaja . masa remaja kan masa yang sangat berharga , sekali seumur hidup . sama ada kau nak zaman remaja kau happy atau tidak semua depends kau . so , im so grateful for having wonderful crazy friends . they made my day better and better . alhamdulillah

macam biasa laa , kalau dah habis sekolah , apa je aktiviti wajib yang budak spm nak buat selain daripada main tepung (( walaupun membazir)) , main air , tandatangan baju dan sebagainyaaa . dan aku dah buat semua benda tuh . hahaa . nak sangat main tepung , hambek , tiga tepung kitaorng beli . mula mula konon tak nak main , jet jet budak baik kan . last last nisa bagi idea "jom beli tepung" apa lagi aku dengan mimi pon boleh lah mula kerja jahat nak kenakan 'thesweetcoupleever' sab dengan ... hahaha xD kemain kau sejak couple nie . dengan kitaorng sekali dia lupa . hahaha sorry sab jangan terasa okay ? . saya hanya bergurau . masa habis paper tuh laaa , habis semua kitaorng kenakan , daripada yang tak nak main pon habis kena satu badan . konon laa , dorang kata "please jangan baling kat aku" and bla bla bla . kau expect apa ? hari last kita sekolah kot ! mesti kena and bammmmmm tepung spalsh . hhahhaa XD

dengan lemah hatinya aku nak cakap , cuti aku tinggal lagi  seminggu lebih :'( . sebab aku bakal jadi wirawati negara hahaha ! aku kena plkn oii . habis muka aku hitam . tergendala semua aktiviti aku . haishh . tapi nak buat cemana lagi kan ? kalau tak nak pergi kena bayar . so pergi jela aku redha . hahaha . so dont forget me okay ? so baibai .
thank you : *