4 February


HAPPY BIRTHDAY TO ME ~ 
HAPPY BIRTHDAY TO ME ~ 
HAPPY BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAY 
HAPPY BIRTHDAY TO ME ~
*Tiup Lilin* 

dengan ini diistiharkan bahawa saya syafiqah nabilah telah dilahirkan pada tarikh yang tertera di atas . 4.2.1997 . *taralalalala* hahahhaa xD hari nie hari jadi aku !16 tahun aku daa hidup kat bumi Allah nie dan aku rase sangat bersyukur kerana telah diberi nikmat kehidupan  . Btw , Happy Belated Birthday to you Dekno ! 

eh eh ehh , mane hadiah ? nak hadiah nak hadiah nak hadiah *tetiba* haha xD 

dlm 12.00 tghmalam tuhhh , zura call pakai public phone . hihi ^^ sempat jugak kaw jadi first wish aku  . ckp-II mcm 10 tahun taa jumpa . biasaa laa kiteorng , mmg mecemtuhhh , taa sah klu taa ckp lelama bagai . time kat public phone tuhh , kawan baru dia pon ade skali , syafiqah ngan izzati . tepat pukul 12 malam , aku dpt birthdayy song dri dorang bertiga . haha xD thankyouu yee :*  pastuhh tgh best popet-II , tetiba zura ckp duit ia nak habis , soo akhir-II tuhh mcm sedihh jee sbb rase macam sekejap sgt otp ngan dia . ohhmyygodd , kaw terharu taa zura aku ckp mecmniee . haha xD aku pon taa sangka yg aku ckp mecemnie . cewahhhh . pastuhh amir call , he wish me too . thankyouu yeee :* 

bangun pagi jeee , aku tgk jam daa 7.30 pagi . dan hari tuhh ade assembly , soo nak taanak aku terpaksa pergi wlaupon sebenarnyee daa lambat sgt .tulaahh otp sampai pepagi buta mmg mecemniee laa jadinyaa .  sampai sch dlm pukul 8 pagi mecemtuhh untk hari isnin . hahahaha xD pak guard yg jaga pon daa taa bole halang aku sbb mak aku teros hantar aku masuk kat sch dgn kereta . soo , nama aku selamat . alhamdulillah . sampai kat tapak assembly , semuaa daa masuk kelas tinggal bebudak perempuan jee yg kene spo-check . aku menyelitt jee laa masuk buat spo-check jugak . 

dtg-II jee , jumpa sab , nisa , mimi , lain-II . sume wishh aku ^^ . time nak balik kelass , pandang kelas izz , izz buat reaction muka . hahhaa xD aku gelakk jee . masuk kelas , siti amin kalai dan lain-II wish , ohhmygoddd terharuuu :') ramai yg wish , taa ingt nama korang . sorryyyy . time bila tahhh , farisya starter nyanyi lagu birthdayy untk aku soo reramai pon nyanyi skali , yeayyyyy . ramai-II tepuk tangan . 

hari isnin tuhh membuatkan aku rase aku birthdayy girl yg paling comel . auchhhh >< perasan LOL . time rehat , izz dgn fahmie siap ketuk board sambil nyanyi lagu birthdayyy . hahah xD thankyou yeeee .fahmiee , izz ! hadiahh aku jgn lupa . ada fadhlin pon wishhh . bebudakk kelas 4a8 & 4a6 . muahhhhh :* hihi ^^  balik-II jeee , aku rehat jap . dlm pukul 4.30 ptg kot . mizaaaaa call ! dia ingt birthdayy aku . thankyou mizaaaa . miza miza , hadiahhh aku mane ? hahaha xD pastuhh petang tuhh aku pegy taman , saja nak amek angin , tetiba nampak zaki lelambai dri jauh . aku ingtkan sape sbb mata aku kabur klu tgk jauh-II nie . aku buat dek jee laa . bilaaa aku main kat tmpat gayut , dia daa nak balikk ngan adik dia jln kaki , soo dia lalu laaa kat depan aku sambil nyanyi lagu birthdayyy . hahaha xD tenkiyuuuu zaki . hadiahh aku aww !

esok hari tuu pulakk , si nabil call wishh birthdayy aku sbb hari isnin dia taade kredit . hahah xD btw thankyouu laa . nak hadiahh taw xD dan kepada sesiapa yg mengenal diri aku nieee , sorry kalau nama korang taa terpapar dlm story nie . sbb aku daa lupaa laa , niee mane yg ingt jee aku cerita kan . jgn kecik hati aww xD walau apa pon , thankyou kepada semua orang yg wish birthday aku , dlm fb kee , kat sch ke , kat rumah ke , time otp phone kee , text ke , taa kesah laaa . aku ucapakan terima kasihh sangat-II . klu rajin bgi laa hadiahh *hihi* salam sayang untuk semua . muahhhh :*



thank you : *