Rombongan sejarah ^^


Hohoi ~! wake up guys. // syafiqah nabilah nk post niee.
Assalamualaikum . sht sumenye? mak ayah korang sht? daa mkn ? tgh tunggu aku kee? aku tao tuhh. haha *prasan -,-. yess.aku tao . aku daa lme taa hiraukan blog niee. kesiankann. bukannye ape. aku sibukk sgt kot. smpai taa sempat nk update blog.*mmbohong. haha. sebenarnyee aku taade idea nk tulis ape. #PEACE. ♥ . hallah lek-II cool-II laa brade systa. taa berniat pon nk tipu korang // mafkan saya T_T. oke oke back to the topic. nak tao taa . taa sampai seminggu , dlm mse beberapa hari dan beberape jam dan beberape minit sahaja.hari exam start. omakaiii.bergegar jantung omakk nak oii. refresh otak ? skitt jee baru yg di-refresh-nye. // yakin bole buat. ~!. #semangat. tuu yg taa sempat nk buat post baru tuhh.

korang nk tao.exam kteorng nk dkt. class aku dpt disiapkan sblom 1 minggu or 2 weeks kot sblom exam .kelass aku daa cantikk. #bangga . gila taa bangga ? . cantikk~! class aku tuhh dan aku antara orng yg tlah men-decorate-kan class * its me. terlmpau over laa plk kan. taape bukannye slalu nk menggedik kat dlm niee. haha. senget -,-. klu dduk kat class tuhh mcm happy jee. suasana class yg begitu ceria sesuai dgn student yg ceria dan gempakk *gempakk kott mcm kteorng. haha. taon lepass taade nk cantik-IIkan class . taon niee jee. taa tao knpe. haha. time blaja rse syokk jee. sume cikgu plk puji hasil karya kteorng yg diadaptasikan didalam kls tuhh. *btolkee ayt akuu.? haha.lantakk laa. trimakasehh sgt-sgt. 



*sekadar gambar hiasan

semalam bru habis pegy lawatan untk sejarah. first place yg kteorng pegy kat kilang kepek kott. # utk folio pmr sejarah yg akan kteorng buat.empat bas kot. ramaikan?. aku tao tuhh. smpai-II kat kilang kepek tuhh. *sume teruja . haha. ktorng dpt rse mcm-II kepek. dpt tgk cara buatnye. dpt beli jgk. horray ~!. dahh abes sume sessi tuhh kteorng bergambar . bergamabr sakan doe. antaranye kat ats niee laa. #jgn pikir bukan-II. budakjersi kuning tuhh kawan aku. take note guyss.' kawan taa lebih ' . tapi mse tgh syok-II amek gmbr sii beena lak menghilng.ingtkan pegy mne.rupe-IInye pegy buat soal selidik utk kepek .

*mesyuarat tergempa daerah sepang.

jengjeng.tempat yg kedua pulak. pegi pantai bagan lalang. superb doe pantai tuhh. ombak die . angin die sungguh amazing. kalah pantai pd. sobs. haha. turon-II jee lat situ. sume pegy cari kedai makan. lapar doe. kemudiannye si beena kate nk mkn ikan bakar plus kerang kukus. omgg. menyelerakan. slurpppp . sedappp *thums up (Y). dan sume makan taa igt dunia


haha. lepastuhhh ktorng gy tempat untuk sewa basikal. *basikal yg taa paya kayuh tuhh.paki bateri kott. taa tao -,- . taapi sume basikal daa orng daa chop. taa dpt .hampa jee. then,pegy tepi pantai . sume pose mengalahkan model . haha. amekk kaw. angin kat sne.kuat bebeno. shawl aku melambai-II ditiup angin. mcm nk tercabut jee. tapi taa tercabut pon . haha. tetibe mse tgh posing-II tepi pantai.dgr bunyi wisel. hallamak cikgu shida panggil suro naek bas. potong btoll.taa sempat kteorng nk lawat kedai-II yg jual kat situ. sekejap bebeno. haduiii. so mase sume daa ade dlm bas. dgr cite sorang budak taa jumpe.*budak laky. taa tao arr camne budk tuhh. tapi yg penting dua bas jee yg balik pd . yg dua lagy taa tao pegy mne. harap-II taade papelaakan.

balikk rumah sampai pkul 2.30 ptg.mimi zura ikut aku balik rumahh. tapi sbelum nk smpi rumah tuhh.kene jln kaki jao jgk laa dri rumahh aku yg permai tuhh. so kene jln bawah cuaca panas dan terikk tuhh dgn menjinjing plastikk kepek . # daa mcm minah jual kepek mase tuhh. haha. then mimi balik dulu.so yg dtg kat umah aku tuhh si zura jeela. amekk kaw. berejam-II die kat umah aku.biase laa tuhh. kawan klu dtg umah mmg mecemtuhh. haha. sgt penat. balik-II je kene kemas rumah. almaklumlaa anak perempuan yg sulung mmg mecemtuu. soo smpi sni jeela cite aku.nnty aku cite lagy. oke. byebye iloveyou


thank you : *