motivasi ~!

Assalamualaikum peps sekalian.~!
terima kasihh.kasih dan kasihh kerana sudii jugk korang bukak blogg aku ygg taa sberapa niehh.:D


Dimaklumkan kpd semue .harii ini,Sabtu.// mcm korang taa tao jeekan?.justt nkk bagi kepastian kpd sesiape yg kurang pasti .dan siape yg bersch pada hari ini.#goyangkan tgn.berikaan satu tepukn padu untk diri sendiri sbb anda sgt rajin dtg sch.LOL.0keyhh.straight tuu dpoint laa sng.sbenarnyee , hari ni aku sekolahh tetapii budakk kelas akuu dann KAA class semue kene pegi dgr ceramah diluar kawasan sch .kat auditorium kompleks pentadbiran . # program motivasi pelajar.forr PMR.

program tuhh start pkul 8.00 pagi.aku smpi sane pkul 7.50 pagi .kire okeyhh laa tuhh kan?.cpt 10 minit.mase aku sampi katt sne.ramaii bebudakk daa menunggu . #untongg arr pegii cpt. soo bilee aku smpi tuhh .aku ponn turot berkumpul jgk dgn bebudakk kelass aku ygg lain.sume cite pasl t-shirt yg si momo design.# untongg arr momo . sume suke design kaw dan termasokk aku. :D.lepastuhh sume bebudakk skola laen daa masokk kat dlm aodtrium tuhh.tapi kitorng jee hebohh bergambar.yelakan.#gilerr camera.begituulaa.

masok-II jehh .sume attack tmpt ddk yg kat atas skali .soo sch aku sume ddk seat yg katt ats jee.satuu kelompokk.tapii msee berkelompokk skjp jehh.sii pakcikk tuhh medengki.diee taa kasi ddk one group.die suro pecahh.soo aku.beena.mimi.zuraa.miza.adlin dan ainul ddk didpn dibarisan dpn bebudk kls KAA.okeyhh fine.bole dtrima.#spoting.

progrm motivasi mestiilahh ade ceramah.
tapii aku suke penceramah yg pertama.diee bagi motivation kat kteorng gilerr awesome broo.spi naekk banjir satu auditrium .banjirr.sbb??.kejap-II. sebernyaa aku nkk buat pengakuan.aku ponn turot sertaa dlm membanjirkan audtrium tuhh.#banjir air mata.die bgi motivation smpi leleh aku dibuatnyee.jatohh machoo aku.// mestyy korang nk ckp kan bajett serupa lelakii jeekan.taa kesahh ponn.lelaki ponn taa silap aku .turot sme join.#credit too him.encikwan.cikwan

motivasi yg kedua pulakk.taa sehebatt motivasi yg pertama laa.taapi taa peela.akuu dgr jee.dptt laa jugk ilmu yg nkk disampainye.mse die tgh ceramah yg agk kureng tuhh.aku seperti biase dgn tabiat bosanku.melukis.ainul pon turot serta.yg blakang aku pulakk,si haziq dgr lagu si fon zura.si beena plk melayan dgn twitter die.#skjpp jee.sii zuraa sebokk men-snapp gambo die.si amin plk tgk gmbr.snng ckp sume buat kerja selain drpd mndgr crmah tuhh.


// antara gmbr -II yg disnap. :D

daa selesai tuhh.time balikk plk .aku .beena.zura.berjln kaki pergi ke pantai yg katt blakang bangunan tuhh jee.slesai snap gamba.mama beena hantar kat tmpt tuhh balikk.daa aku.zura.anis adalah orng yg terakhir menuggu kete nk smpi.#daa biasee mecemtuhh.soo harii ni byk perkra yg terjadi.caw lulu.bye.bye. ^^






thank you : *