Panas terik!

Assalamualaikum
blogger (s) aku yg comell. ganteng.cantikk.macho.#lambongg korang tingi-II niee .taa nmpk kee?.:D.soo how korang pnye cuti hah?? bdk mrsm,sbp??bestt enggak??.bestt laa tuhh kan.soo hari nk cherita skitt bolee kan?? sbb .korang daa ade kat sniee.bace jee laakan.hari niee.aku ngan bdk-II kelass aku pegi rumah cikgu toh lee lee.pegii raye jeelaa.#kan chinese new year.yg paling penting aku ngan zura smpi lulu.hahaha.sbb aku tompang zura.tuu psl cepat bebeno.dpt mkn kuih rye.kuih raye die sme mcm kuih raye melayu.// tapii aku byk mkn gula laa.taa dee mood lagi nk mkn kuih.kuih pon sentoh taa sentohh jee.:D

#taadee motiff.hahaha.

dlm 30minit slpas tuhh.kiteorng buat kptusn untk pegi GIANT.dlm 15 minit cemtuhh daa smpi.daan kiteorng daa berjln sbyk setgh kilometer jalan kott .#powerr taaa?? comfrem laa kann.dgn matahari tercacak kat ats kepala.smpi-2 .tros pegi washroom.bapakk eii.udaah itam skitt muke akuu .olololo.u_u.

then .kiteorng pegii karoke pulakk.spent time lame jgk laa kat situ.lagu nk nyanyi daa menimbun mcm gunung everest.tuhh pon taa ckp lagii.Beena .Syafiq.Zura .Faez lagyy menambahh.hahaha.:D snapp sane.snapp sniee.snapp situ.bykk derr aku ckp.#aku yg jadi photogrphr .mlss nkk ckp. :P.kompemm sume picture kat cameraa beene cantikk.meletupp kedevass.:D.kan.kan cikkbeena oii.

soo daa lps sumetuhh.locengg daa bunyi.nkk balik rumah.aku .zura.mimi kene jln kaki.//nasebb baekk dkt umahh aku yg serba indah tuhh.ptg ponn panass jugakk.terpaksee laa.klu tidakk taa smpi umah akuu.spee nk tanggung??.kaw?.kaw? .joking.:D smbil-II tuhh smpt jugakk amekk gambar.hahaha.korang kene tao.kiteorng giler cameraa.takee ||note okeyhh||.daa smpi umah akuu .aku bgi dua orng tuhh kek yg mama aku buat dan segelass air kosongg.kiree okeyhh laa tuhh kann.taadelaa kejam sgt mcm Ejam.btoll taa??hahaha.:D.chill-2 okeyhh.aku tao kaw baekk.hahaha.>.< okeyhh .okeyhh sumee bye.bye.penn daa taade dakwat nk tuliss. >.< (n_n)



thank you : *