Dreaming


Holala.! korang sume tgh buat ape tuhh hah?bosan taa?? aku pon *sedikit bosan.nothing to do.=.='.Choop.malam tadi aku tido lambat.mate aku mmg mecemtuu. klu time cuti mesty tido lambat.*menggedik.So,kat rumah aku malam tdi.adik sedare sume tido kat rmh aku*boys.So,aku ngan dorang jee blom tido.Then,layan laa cerite yg ade kat astro tuhh. Mlm2 mesty cerite hantuu jee die tayang.daa laa aku kecut siket ngan bende yg scary2 cemtuu.mcm taa de bende laen die nk tayang kat dlm astro tuhh.psl adventure ke?love ke? bru syookk nak layan.!

then dorang sume menggedik suro tengok cerite hantu.so mlm tuuh.terpakse laa lyn ngan dorang tuhh.tertutup2 muke aku ngan bantal tgk bende tuhh.*dorang ponn sme jugak.hahaha :D . so dlm pukul 2 pagi.dorang sume daa tido .aku jee yg taa tido lagy.a'ah mmg syok tgk cerite hantu sesorang.taa suke aku.so aku tutop tv sementare iklan.takott mommy! .then masok bilik.time nk tido .mate aku menggedik taa nak lelap.

daa laa gelap.dgn lampu yg samar-samar tuhh.*amat menyeramkan.u_u. bende cemtuu mmg slalu berlaku kan?btolltaa? so aku ingtkan balik mimpi yg aku alami.imaginasi skit.ade cerite.bru bole lelap.hahaha.:Dbtoll taa??btoll kan.

nk tao mimpi ape?? okeylaa.mase tuhh aku ngan kekawan aku gi jln-jln.time tuhh aku daa abes SPM.so,Mr.dream pon ade.*taa tao spe pon.taa ingt laa.tpi yg aku ingt die handsome.>_<.mse jln-jln kat mall tuhh.kekawan aku sume jln ngan pasangan msing2.so,aku ngan Mr,dream.jln sane.sni.sesame jee.huha.huha mse tuhh.syokk laa jgk bile diingatkan blik.so mse nk blik.sume naik bas.mse nk pegi kat station bas tuhh.tetibe lak hujan turonn.Hallamak.sume pasangan berlari-lari.then bile tgh tunggu mse tuhh.Hallmaklumlaa sejukan?? so ,mr,dream aku sarungkan sweater die kat bdn aku.huhahuha.:P..*sweet je ble diingatkan blik.holala!.

 pastuhhkan .yg aku ingt lagi laa.mse tuhh daa smpi kat bus stop.bus stop tuhh berdekatan ngan rumah aku.mse nk jln blik tuhh.mr,dream segan nk pegi rumah aku.soo,aku pujuk die.sbb time tuhh bju die basah.kesian . sejukk kot.smpi menggigil.yelaa.aku daa amek die punye sweater.*hot laa skit bdan aku.hahaa:D.so daa smpi rumah tuhh.parents aku sporting jee.siap borak-borak ngan die lagy.hahaha :D.aku ingtkan die nk bertanye mcm-mcm .*mcm suspek orng jahat.so that, hari daa ptg .die nk blikk.parents aku siap ckp."korang due nie kawan elok-elok.nnty jgn lupe dtg lagy." tegelakk jee aku mse tuhh.

hahaha.pnjng taa??amek kaw pnjng entri aku kli niee.tgh ade mood nk type .:D klaka taa dreaming aku tuh??taa pena2 aku dpt dreaming mecemtu taw.yg korang berenam tuhh nk gelak taa?? nk ckp ape-ape.?? sblom korang nak ckp pnjang lebo.lagy elok jgn ckp.suda bace.korang cool-cool jee .huahuahua. =D.smoge korang tido lena jugak mlm niee.good night everyone.smge korang dreaming sleep jugak mlm nie.<3pen off..bye.bye.


thank you : *