evening !


daa lme aku taa post.rse mcm laen jee.
sjk aku punye blog arituu rsk.lngsung taa post kan? walaopon daa ade blog bru niehh.
So,hari nie daa hari rabu.sekejap jee kan mse daa berlalu?
*ayt touching niehh.
tadi aku blog walking. byk blog yg aku mlawat.
so. aku mlwt blog kwn aku sorang nie.
die ceritakan balik sume yg kiteonrg lalui bersama.# cerita dkt sch.
yeelakan daa lme taa sch.
daa lame taa jumpe kawan.
daa lme taa bercerita.
daa lame taa grouping sesame.
time tuhh laa rindu sume tuhh.klu taa .taa de maknenyeew
time bca tuhh. tersentuh jgk laa aku bce :P
diingatkan blik kat kelas tuhh.
dgn cikgu nyeew.dgn perngai kiteorng lagy.
tergelak jugk laa sesorang. :D
so funny. <3
hahaha..:D
so minggu first holiday.aku daa mule gi jln2 taw.
yelaa kan.abah ngan mama dpt cuti first minggu holiday jee.
tuu yg jln puas2 tuhh
wa.wa.wa..:D *dlm mlaysia jee. hihi.
taa dee laa byk tmpt beno aku nk bejalan. just have fun with family jee.
aku gii jln kat bandar hilir.
jalan sane.jlan sni. pi menginap kat .
yg aku cerita hari tuhh.smpi muke aku jadi glp tuhh.then slng bpe hari.
tross balik kampong.kakak sedare kahwin
so.aku yg perempuan niee.kne tolong kat dapo tuhh kan.
mse tlong kat dapo tuhh . cerita kahwin tgh menjdi 'hot dan sensasi'.
dan adee pakcik sedare aku plk .menanye aku.
iqa.ko ble pulak nk kawin niee.??
aku tegelak jee.SPM pon taa lepas nk kawin ape.
pkcik aku tuhh mmg suke mengarut .mengaban ape tahh.
then , lps blik kmpong tuhh.
aku gi ict plk .wahh !! pnt meey nk jln nyyew.
parkinng kete daa laa jao.nk menapak gi kat ats tuhh .perhh~` sngt memenatkan.
okeyh daa smpi kat ats tuhh.*sangat banyak orang. >-<
full! mlm minggu katekan.
walaopon sesak.tapi aku dpt jugak maen bende yg ade kat sne.wallawehh.sgt best!
mcm dlm wonderland daa aku rse.
hahaha.:D sgt menyeronokkan.
okeylaa.pen off laa.smthng to do.tata :)






thank you : *